aandrijf as

• Henriette Schoonderwoert (GAST)
  • Senior lid
  • Senior lid
Meer
29-10-2015 00:14 #155228 door Henriette Schoonderwoert (GAST)
aandrijf as is gemaakt door Henriette Schoonderwoert (GAST)
geachte forum hoe kan ik als leek controleren of het tussen lager defect is ik zelf kan er niets aan voelen ook zitten de ophang
nog goed wel kan ik de koppeling iets omhoog duwen maar dat komt volgen mij omdat ik dan het rubber in douw ik heb een pv444 geworven van mijn gestorven man op een sleutel dag die ik heb bezocht vertelde men mij dat het tussen lager er was uit gelopen ik zelf en mijn zoon kan niets ontdekken ook stond de volvo op de brug in de versnelling ik heb wel een lager gekocht
wie weet raad ik heb het nodig henriette Schoonderwoert

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• Rene Brandt
  • Platinum lid
  • Platinum lid
Meer
29-10-2015 17:54 #155250 door Rene Brandt
Beantwoord door Rene Brandt in topic aandrijf as
Hallo Henriette.
het komt er op neer dat als men de as aan beide zijden van de koppeling beetpakt en tegengesteld verdraaid
er speling voelbaar moet zijn in de lagering.
u zou op dit forum een oproep kunnen plaatsen om bij een lid in uw omgeving met een autobrug de as te mogen bekijken cq te repareren.

• Henriette Schoonderwoert (GAST)
  • Senior lid
  • Senior lid
Meer
29-10-2015 21:52 #155258 door Henriette Schoonderwoert (GAST)
Beantwoord door Henriette Schoonderwoert (GAST) in topic aandrijf as
geachte leden op een sleutel dag is mij verteld dat er een tussen lager van cardan as was uitgelopen mijn zoon heeft onder de auto gekeken maar niets kunnen ontdekken je kon alleen de as iet naar boven drukken een millimeter of 3 maar hij hangt daar ook inde rubbers mijn man is verleden jaar overleden en mijn mans laatste wens was dat de volvo een pv444 uit 1957 later naar zijn zoon zou gaan vandaar mijn rare vraag ik wil hem anders repareren maar ik wel weten of het lager echt stuk is ik kan (mijn zoon) kan geen speling voelen ook heeft de volvo ten tijde van constatering op de brug inde versnelling gestaan ik hoop dat de leden mijn kunnen mailen hoe ik het een en ander kan controleren bij voor baad dank <!-- l --><a class="postlink-local" href=" www.volvokv.nl/forum/posting.php?mode=post&f=143# ">posting.php?mode=post&f=143#

• Kees Vos
  • Platinum lid
  • Platinum lid
Meer
30-10-2015 09:57 #155260 door Kees Vos
Beantwoord door Kees Vos in topic aandrijf as
Dag Henriette,

Waar woon je, of staat de auto?