Koppelingscilinder amazon
- Bob Sanders
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
14-04-2015 21:59 #150481
door Bob Sanders
Koppelingscilinder amazon is gemaakt door Bob Sanders
Beste mensen,
Ik moet nu al voor de derde keer (telkens na ong 5 jaar) m'n hoofdkoppellingscilinder vervangen wegens lekkage. De laatste keer viel het cupje bijna spontaan in stukjes uiteen. ik meen dat ik een goedkope versie had gekocht, wat een kwaliteit. Ik ververs de vloeistof toch regelmatig met DOT 4 (klopt toch?)
Toch maar de orginele Girling kopen? of zijn de revisiesetjes goed?
Groeten, Bob Sanders
Ik moet nu al voor de derde keer (telkens na ong 5 jaar) m'n hoofdkoppellingscilinder vervangen wegens lekkage. De laatste keer viel het cupje bijna spontaan in stukjes uiteen. ik meen dat ik een goedkope versie had gekocht, wat een kwaliteit. Ik ververs de vloeistof toch regelmatig met DOT 4 (klopt toch?)
Toch maar de orginele Girling kopen? of zijn de revisiesetjes goed?
Groeten, Bob Sanders
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Paul Schaap
- Platinum lid
-
Minder
Meer
14-04-2015 22:16 #150483
door Paul Schaap
Beantwoord door Paul Schaap in topic Koppelingscilinder amazon
Hallo Bob,
DOT 4 is goed. Met revisiesetjes heb ik persoonlijk geen goede ervaringen (was wel met de hoofdremcylinder); na vrij korte tijd begon het alweer te lekken (ligt natuurlijk ook aan de mate van beschadiging in de cylinderwand).
Ga voor kwaliteit.
Succes, Paul.
DOT 4 is goed. Met revisiesetjes heb ik persoonlijk geen goede ervaringen (was wel met de hoofdremcylinder); na vrij korte tijd begon het alweer te lekken (ligt natuurlijk ook aan de mate van beschadiging in de cylinderwand).
Ga voor kwaliteit.
Succes, Paul.
- Johan Geers (GAST)
- Platinum lid
-
Minder
Meer
15-04-2015 03:45 #150492
door Johan Geers (GAST)
Beantwoord door Johan Geers (GAST) in topic Koppelingscilinder amazon
Beste Rob, ik het volgende gedaan,
Handremkabel als koppelingskabel
Ik had hetzelfde als jou maar dan met de hulpcilinder hoofdkoppelings cilnder lekte bij mij ook latijd een beetje.
Ik moest eens in de paar maanden wat bijvullen.
Dus ik was het in een keer goed beu toen ik op een ochtend het pendaal tot bodum trapte zonder enige vorm van weerstand en ik wilde niet op onderdelen wachten met misschien weer het zelfde probleem.
Ik rijdt intussen al een paar jaar zo met volle tevredenheid
succes
Johan Geers
Ik had hetzelfde als jou maar dan met de hulpcilinder hoofdkoppelings cilnder lekte bij mij ook latijd een beetje.
Ik moest eens in de paar maanden wat bijvullen.
Dus ik was het in een keer goed beu toen ik op een ochtend het pendaal tot bodum trapte zonder enige vorm van weerstand en ik wilde niet op onderdelen wachten met misschien weer het zelfde probleem.
Ik rijdt intussen al een paar jaar zo met volle tevredenheid
succes
Johan Geers
- Bob Sanders
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
16-04-2015 11:41 #150530
door Bob Sanders
Beantwoord door Bob Sanders in topic Koppelingscilinder amazon
Bedankt voor jullie reactie. Mooi gedaan met die kabel! Ik koop maar eens de originele Girling, gaat dan hopelijk lang mee.
Groeten, Bob
Groeten, Bob