koppeling katterug b18

• Ted van Drunen
  • Junior lid
  • Junior lid
Meer
16-12-2014 16:36 #146487 door Ted van Drunen
koppeling katterug b18 is gemaakt door Ted van Drunen
Ik ben in mijn katterug een B18 blok aan het inbouwen dat ik gedeeltelijk gedemonteerd heb gekocht en niet zeker weet of hij compleet is. Nu zit ik met het probleem, dat als ik de versnellingsbak, samen met het koppelingshuis aan het blok monteer, de koppelingshefboom (vork) tegen het eind van de sparing zit, nog voor het druklager tegen de drukgroep kan drukken. Ik heb hier alleen een druklager zitten en ik heb sterk het idee dat er nog een soort vulbus over de as moet worden geschoven. Zie fotoos. Kan iemand mijn verhaal ontkennen of bevestigen en weet u waar ik eventueel het ontbrekende onderdeel kan kopen. (liefst gebruikt). Verduidelingsfotoos: stuur je mailadres naar: thvandrunen@gmail.com voor fotoos. Ik reken wederom op jullie fantastische technische ervaring. Bij voorbaat mijn dank, Ted.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• Rob Baeten
  • Platinum lid
  • Platinum lid
Meer
16-12-2014 17:26 #146488 door Rob Baeten
Beantwoord door Rob Baeten in topic koppeling katterug b18
Hoi Ted, Een beetje moeilijk om hier handjes en voetjes aan te zetten, foto's zouden inderdaad handig zijn. Als het je niet lukt om ze te plaatsen stuur ze dan even naar mij dan doe ik het wel voor je robbaeten at hotmail punt com. Begrijp ik het goed dat je de originele B18 vervangt door een B18 of ben je met een motor swap bezig

Groeten, Rob

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC
NCAD