Overdrive laten plaatsen door Peter Frankefort uit Liessel

• Ernest Zethof
  • Premium lid
  • Premium lid
Meer
15-07-2014 17:19 #142040 door Ernest Zethof
Hoi,

Goede ervaringen moet je ook delen, dus bij deze. Een overdrive laten plaatsen onder onze Volvo 142, dus een gemodificeerde M40 naar M41 en een J type overdrive. Originele stuurschakelaar weten te scoren, moet het nog aansluiten, maar het rijdt echt super !!! Peter Frankefort uit Liessel levert deze overdrives en bakken.

Een aanrader voor iedereen die er aan denkt, het kost wat, maar ik denk dat je ook wat hebt. Bak en overdrive schakelen naar behoren en ik ben er blji mee. Je bent de autowel een dagje kwijt, maar wij hebben dan gecombineerd met een paar daagjes Eindhoven.

Voor de pruristen, ja niet helemaal origineel, maar ik denk dat slechts een kenner dit kan zien en ik lig niet de hele dag onder de auto, ze moeten rijden !!

Groet,

Ernest Zethof

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• Ronald Stallmann (GAST)
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
23-07-2014 12:34 #142186 door Ronald Stallmann (GAST)
Beantwoord door Ronald Stallmann (GAST) in topic Overdrive laten plaatsen door Peter Frankefort uit Liessel
als je eenmaal met overdrive hebt gereden wil je niet meer anders . ik heb laatst onder mijn amazon combi een m 41 met d type geplaatst en is een halve dag werk . is niet origineel . maar je kunt nu wel weer de radio (of je vrouw) horen . heel goed zelf te doen . en kan ca 75 km meer op een tank rijden . :D

groetjes RONALD

zweeds engels en duits gaat prima samen

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC
NCAD