Overdrive J type schakelt uit als ik het licht inschakel
- Jan Wouter Alt
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
08-11-2012 15:37 #120106
door Jan Wouter Alt
Overdrive J type schakelt uit als ik het licht inschakel is gemaakt door Jan Wouter Alt
Ik heb een gereviseerde overdrive onder mijn Amazon gezet en daarbij de schakelaar op de bovenste zekering aangesloten. Wanneer ik nu met ingeschakelde overdrive het licht aandoe, de ruitenwissers inschakel of iets anders electrisch aanzet 'schiet' hij uit de overdrive. Het is net of hij daardoor eem 'pulse' krijgt en daardoor uitschakelt.
Kan ik dit oplossen door een andere pen op de zekeringkast te kiezen of blijft dit probleem omdat het gaat om de belasting van het electrische systeem?
m vr gr
Jan Wouter Alt
Kan ik dit oplossen door een andere pen op de zekeringkast te kiezen of blijft dit probleem omdat het gaat om de belasting van het electrische systeem?
m vr gr
Jan Wouter Alt
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Rene Brandt
-
- Platinum lid
-
Minder
Meer
08-11-2012 16:26 #120109
door Rene Brandt
Beantwoord door Rene Brandt in topic Overdrive J type schakelt uit als ik het licht inschakel
jip.
je trekt teveel stroom.
om de een of andere rede is je voeding dus niet stabiel genoeg om de solenoid van voldoende energie te voorzien.
ik neem aan dat er een relais in het cicuit zit.
het is het makkelijkste om direct vanaf de accu een nieuwe voedingsdraad te trekken van voldoende dikte naar het relais
vergeet geen zekering bij de accu.
de bekrachtigingsspoel van het relais kan gewoon aangestuurd blijven via de bovenste kleine zekering , dit verbruik is verwaarloosbaar.
je trekt teveel stroom.
om de een of andere rede is je voeding dus niet stabiel genoeg om de solenoid van voldoende energie te voorzien.
ik neem aan dat er een relais in het cicuit zit.
het is het makkelijkste om direct vanaf de accu een nieuwe voedingsdraad te trekken van voldoende dikte naar het relais
vergeet geen zekering bij de accu.
de bekrachtigingsspoel van het relais kan gewoon aangestuurd blijven via de bovenste kleine zekering , dit verbruik is verwaarloosbaar.
- Jan Wouter Alt
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
09-11-2012 15:34 #120165
door Jan Wouter Alt
Beantwoord door Jan Wouter Alt in topic Overdrive J type schakelt uit als ik het licht inschakel
Dank; ik ga ermee aan de slag
m vr gr
Jan Wouter
m vr gr
Jan Wouter