1800es versnellingsbak
- union bp poelaert
- Premium lid
-
Minder
Meer
28-04-2012 18:32 #113233
door union bp poelaert
1800es versnellingsbak is gemaakt door union bp poelaert
Beste vrienden.
Ik probeer de versnellingsbak te verwijderen uit mijn ES, M41 met J-type overdrive.
Echter krijg ik de bak niet voldoende achterwaarts geschoven omdat de de versnellingspook tegen de carrosserie zit te duwen. (Zie afbeelding, de linker pook)
Kan ik vanboven uit de pook demonteren zodat ik vrij naar achteren kan maneuvreren? Of hoe...?
Alvast dank
BP
Ik probeer de versnellingsbak te verwijderen uit mijn ES, M41 met J-type overdrive.
Echter krijg ik de bak niet voldoende achterwaarts geschoven omdat de de versnellingspook tegen de carrosserie zit te duwen. (Zie afbeelding, de linker pook)
Kan ik vanboven uit de pook demonteren zodat ik vrij naar achteren kan maneuvreren? Of hoe...?
Alvast dank
BP
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
28-04-2012 18:44 #113234
door Rob Spoon
groeten, Rob Spoon
www.uwbouwmeester.nl
Beantwoord door Rob Spoon in topic 1800es versnellingsbak
Vier schroefjes houden de pook vast aan de bak. Als je het rubber eraf haalt, zie je ze.
Pas op voor de veer en de ringetjes!
Of is het in de E-serie een grote moer, net als in de 140? Dat zie je vanzelf. Ook van boven te demonteren.
Pas op voor de veer en de ringetjes!
Of is het in de E-serie een grote moer, net als in de 140? Dat zie je vanzelf. Ook van boven te demonteren.
groeten, Rob Spoon
www.uwbouwmeester.nl
- union bp poelaert
- Premium lid
-
Minder
Meer
28-04-2012 23:58 #113242
door union bp poelaert
Beantwoord door union bp poelaert in topic 1800es versnellingsbak
Inderdaad een grote moer... wou dit niet demonteren daar ik niet zeker was. Zeer dank ! Ik probeer morgen / maandag.
Bruno
Bruno