automaat naar schakel?
- verburg
- Nieuw lid
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Rene Brandt
-
- Platinum lid
-
mijn inschatting is dat je hem beter kunt laten staan om de volgende rede.
gezien je vorige berichten heb ik het beeld dat je dergelijke reparaties elders laat uitvoeren.
een dergelijke modificatie/reparatie staat niet in verhouding tot de aanschaf/handelswaarde van deze 144.
ik denk niet dat het financieel aantrekkelijk is om dit te laten doen.
dit is alleen een leuke auto voor een doe het zelf knutselaar met voldoende onderdelen.
- verburg
- Nieuw lid
-
"R. Brandt" schreef:
ik denk dat ik weet welke 144 je bedoelt :mrgreen:
mijn inschatting is dat je hem beter kunt laten staan om de volgende rede.
gezien je vorige berichten heb ik het beeld dat je dergelijke reparaties elders laat uitvoeren.
een dergelijke modificatie/reparatie staat niet in verhouding tot de aanschaf/handelswaarde van deze 144.
ik denk niet dat het financieel aantrekkelijk is om dit te laten doen.
dit is alleen een leuke auto voor een doe het zelf knutselaar met voldoende onderdelen.
oke bedankt voor het meedenken. Maar dan toch is dit dan idd zo duur/lastig? en ken je deze auto?
- Rene Brandt
-
- Platinum lid
-
eh even kijken , aanschaf m40 bak , aanschaf aandrijfas , drukgroep , koppelingskabel , pedaalset , 3 i.p.v.2
olie , en de uren arbeid , schatting halve dag.
ik denk dat je dan beter een 144 van 500 euro meer kunt kopen bijvoorbeeld,,
link.marktplaats.nl/488504589 , of deze nog beter,,
Volvo 144 op LPG te koop aangeboden Klassiekers en Oldtimers Auto's op Speurders.nl (Advertentie 96431411)
Alles kan, maar dit past alleen in een uitgebreide restauratie waar duizenden euros mee zijn gemoeid
Ed van der Zee
'67 123GT
'70 164
'71 P1800 E
'72 1800ES
'73 145 Express
geniet maar nooit met mate
- verburg
- Nieuw lid
-
"R. Brandt" schreef:
ik ken deze auto niet. :mrgreen:
eh even kijken , aanschaf m40 bak , aanschaf aandrijfas , drukgroep , koppelingskabel , pedaalset , 3 i.p.v.2
olie , en de uren arbeid , schatting halve dag.
ik denk dat je dan beter een 144 van 500 euro meer kunt kopen bijvoorbeeld,,
link.marktplaats.nl/488504589 , of deze nog beter,,
Volvo 144 op LPG te koop aangeboden Klassiekers en Oldtimers Auto's op Speurders.nl (Advertentie 96431411)
die op marktplaats is al verkocht. maar bedankt voor de tip. Ik wilde maandag gaan kijken (kon niet eerder helaas) maar inmiddels dus weg
speurders moet ik nog even opzoeken/update: net gekeken en die is op 14 oktober over geschreven, dus ook verkocht :evil: .
was ook een leuke!
de 144 automaat valt zeker af als ik jullie zo hoor. (ben ook niet echt een voorstander van een automaat ivm vele (dure) problemen zoals slippen, lekkages, bijgeluiden, dan maar een gewone bak!). dank allen voor het meedenken