overbrenging differentieel amazon automaat
- Rene Brandt
-
- Platinum lid
-
Minder
Meer
01-11-2010 22:19 #97523
door Rene Brandt
overbrenging differentieel amazon automaat is gemaakt door Rene Brandt
kan iemand mij vertellen of de overbrenging van het differentieel van een amazon automaat 67" verschilt met de overbrenging van een amazon 4 bak , ik heb het over de sedan uitvoering.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Zon
-
- Elite lid
-
Minder
Meer
02-11-2010 08:06 #97528
door Zon
Beantwoord door Zon in topic overbrenging differentieel amazon automaat
Bij mij zat er een klein metalen lipje aan de onderkant van het differentieel met daarop 4.1. Ik neem aan dat dat de overbrenging is.
Verder zou je het ook kunnen testen door een wiel 1x rond te draaien en tellen hoevaak je cardan as ronddraaid (wel het andere wiel vasthouden).
Verder zou je het ook kunnen testen door een wiel 1x rond te draaien en tellen hoevaak je cardan as ronddraaid (wel het andere wiel vasthouden).
- Han Misdom
-
- Platinum lid
-
Minder
Meer
02-11-2010 19:24 #97545
door Han Misdom
Beantwoord door Han Misdom in topic overbrenging differentieel amazon automaat
Voor een Sedan met een M30, M40 of BW35 (automaat) behoort de achteras een overbrenging te hebben van 4,10:1
Een Combi en de Sedan met M41 (overdrive) is van fabriekswegen voorzien met een 4,56:1 eindoverbreging m.u.v en combi met B20 motor; daar hoort weer een achteras met 4,30:1 eindreductie bij.
Een Combi en de Sedan met M41 (overdrive) is van fabriekswegen voorzien met een 4,56:1 eindoverbreging m.u.v en combi met B20 motor; daar hoort weer een achteras met 4,30:1 eindreductie bij.