welke hydr. koppelingsvloeistof

  • Bezoeker
  • Bezoeker
15-10-2001 09:37 #57455 door
Het reservoir v.mijn koppelingsvloeistof is leeg = geen koppeling meer. Wat voor een vloeistof moet hier in?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
15-10-2001 11:35 #58792 door
Beantwoord door in topic welke hydr. koppelingsvloeistof
Remvloeistof Remco

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
16-10-2001 14:25 #58791 door
Beantwoord door in topic welke hydr. koppelingsvloeistof
Dot4, Dot 5, Dot... of maakt dat niets uit..Gr. en bedankt voor je reactie,Remko

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
16-10-2001 22:32 #58790 door
Beantwoord door in topic welke hydr. koppelingsvloeistof
maakt niet uit, had vande week ook een spontane maar tijdelijke lekkage en heb een deskundige gevraagd hoe dat ook al weer zat met DOT#. Hoe hoger het DOT-getal, hoe meer hittebestendig het is. Koop dus maar een fles DOT 4 (bij het tankstation, 15,-- per liter) dan heb je ook meteen het goede voor je remmen. Wel even kijken of je het spul hebt dat je overal mee kunt mengen, daar kan volgens mij verschil in zitten. Info staat als het goed is op de flacon.Volgens mij moet je (als hij helemaal leeg was) wel ontluchten, maar misschien werkt het zo ook wel.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
16-10-2001 22:32 #58789 door
Beantwoord door in topic welke hydr. koppelingsvloeistof
maakt niet uit, had vande week ook een spontane maar tijdelijke lekkage en heb een deskundige gevraagd hoe dat ook al weer zat met DOT#. Hoe hoger het DOT-getal, hoe meer hittebestendig het is. Koop dus maar een fles DOT 4 (bij het tankstation, 15,-- per liter) dan heb je ook meteen het goede voor je remmen. Wel even kijken of je het spul hebt dat je overal mee kunt mengen, daar kan volgens mij verschil in zitten. Info staat als het goed is op de flacon.Volgens mij moet je (als hij helemaal leeg was) wel ontluchten, maar misschien werkt het zo ook wel.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
16-10-2001 22:42 #58788 door
Beantwoord door in topic welke hydr. koppelingsvloeistof
Ik zou ook maar eventjes nakijken waarom hij leeg was. Heb zelf ook al twee maal pech gehad. Defecte hoofd/hulp cillinder vermoedelijk.Groetjes Wiet.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.