brede velgen

  • Bezoeker
  • Bezoeker
10-11-2001 17:08 #57392 door
brede velgen is gemaakt door
Ik overweeg voor mijn Amazon brede velgen aan te schaffen.Voordat ik dat doe wil ik graag ervaringen horen over de rij-eigenschappen van de auto met zulke velgen. Wie reageert?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
10-11-2001 18:32 #59001 door
Beantwoord door in topic brede velgen
Beste Chris,ik rij al jaren op velgen die van 4 naar 5 inch verbreed zijn, zie paragraaf tecnische informatie op de site V44-midden, in de periode dat ik 'nieuwere' dan de 62-er reed, reed ik op 5 1/2 inch velgen, zonder problemen met overbelasting van de wiellagers. Het grootste voordeel van de beperking in breedte is, dat de 165.80.15 Michelin Xzx blijft passen, en dat de zwaarte van besturing ook nog wel meevalt.Bij 6 inch en 195 breedte is dat wel anders.Siang Phoa, ksphoa@interestate.nl

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
11-11-2001 19:48 #59000 door
Beantwoord door in topic brede velgen