koppelingscylinder wpboek fout?

  • Bezoeker
  • Bezoeker
20-02-2002 21:55 #57102 door
Ik verwacht natuurlijk niet dat er in het amazon werkplaatshandboek fouten staan, maar ik zou graag e.a. bevestigd hebben. Het gaat om het inwendige van de hulpkoppelings cylinder. Op pagina "Grup4 Sida 9 staat de hulpcylinder zoals die op mijn amazon 63 zit (669782). Ik heb het revisiesetje besteld en hier zaten 2 rubber pakkingen bij waarvan ik er een heb gebruikt aangezien de andere te groot en waarschijnlijk voor een andere cylinder bedoeld is (universeel setje denk ik zo). Alles schoon en in elkaar zoals het voorheen zat, hetgeen niet overeenkomt met de tekening in het wp handboek. De pakking (No6 zat namelijk achterop het zuigerstaafje (deel 5) geduwd over het opstaande randje heen (wel in dezelfde richting als afgebeeld). Ik verwacht dat dit niet goed is aangezien het 1 anders in het wp-handboek staat en 2 de cylinder hier lekt. Indien het wp-handboek juist is vraag ik mij af hoe het rubberpakkinkje meegaat met de zuiger...of moet ik dit enkel en alleen zien als een pakking die vooraan in de zuiger blijft zitten en het dus anders werkt dan de remcupjes van de wielremcylinders. Schraapt het draadeindje ook niet de binnenkant van het rubber stuk?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.