overdrive

  • Bezoeker
  • Bezoeker
07-06-2002 13:54 #56785 door
overdrive is gemaakt door
Beste mensenIk heb zojuist bij Nordicar een overdrive laten inbouwen (en een m41 versn.bak met korte as) en dat bevalt uitstekend. Ik wil er zo lang mogelijk plezier van hebben. Adviezen over wat je wel en wat je vooral niet moet doen????Anne

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
07-06-2002 20:26 #61007 door
Beantwoord door in topic overdrive
altijd de koppeling gebruiken bij het inschakelen, dat spaart de remring.en ervoor zorgen dat de olie op peil blijft.volvogroetengijs v. schoonhoven

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
08-06-2002 00:36 #61006 door
Beantwoord door in topic overdrive
bovendien niet vergeten de overdrive uit te zetten als je de versnellingsbak in de achteruit gebruikt, het electriek kan daar niet tegen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
08-06-2002 01:44 #61005 door
Beantwoord door in topic overdrive
Beste Anne, mag ik je een onbescheiden vraag stellen: wat heb je er bij Nordicar voor betaald?Ik loop al geruime tijd te dubben om dit bij mijn combi te laten uitvoeren.Dan weet ik een beetje wat ik bij elkaar moet sparen.En ten 2e: de originele overdriveschakelaar is volgens mij niet meer leverbaar.Hoe is dit bij jouw opgelost?Bij voorbaat dank voor je antwoorden,groeten rob borra

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
08-06-2002 19:07 #61004 door
Beantwoord door in topic overdrive
Aan Rob Borra.Prijs is moeilijk te zeggen, er is voor het betaalde bedrag heel wat meer aan de auto gedaan. Maar met een M41 bak (gereviseerd), een J type overrive en alle toebehoren (schakelaar op de bak, km tellerkabel etc en inbouw zit je al snel rond de 2500 Euro.Overigens, ik heb nu aan de rechterzijde van het stuur ook zo'n pookje als links zit voor het knipperlicht, exact hetzelfde en werkt prima!Anne

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
08-06-2002 19:41 #61003 door
Beantwoord door in topic overdrive
En dat is nou waarom ik een M40 blijf gebruiken, ondanks het mindere comfort. Overigens, Nordicar is een goed adres, hij zo onderhand de enige in Nederland die aandrijflijn-componenten reviseert. Als je het ergens anders koopt is de kans groot dat die toch door Flok Boer (Nordicar) zijn handen zijn gegaan. De hendel aan de rechterkant van het stuur voor het inschakelen van de overdrive is zoals het origineel hoort te zijn.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
17-06-2002 20:15 #61002 door
Beantwoord door in topic overdrive
Je mag het dan duur vinden, ik ben heel tevreden! Mijn Amazon rijdt als een luxe modernere wagen, bij 140 km/uur zoef ik over de snelweg met een verbruik van 1 op 11. Ik geniet er elke dag van!!!Anne

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.