achteras

  • Bezoeker
  • Bezoeker
17-06-2002 15:29 #56744 door
achteras is gemaakt door
Ik ben op zoek naar een stille achteras. Kan iemand mij vertellen waarop ik kan letten om de kans op een goede koop te vergroten. Alleen het oordeel van de verkoper "Dit is echt een stille as" lijkt mij namelijk wat mager.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
17-06-2002 22:10 #61125 door
Beantwoord door in topic achteras
Dat is erg moeilijk vanaf de buitenkant te zien, wij hadden hetzelfde probleem met onze combi. We hadden een andere, volgens de verkoper een "stille" achteras gekocht. Deze bleek echter ontzettend veel herrie te maken. Nu hebben wij onze oude achteras laten reviseren bij Flok Boer(nordrive) in Drachten. Nu hebben we een echt stille achteras die weer jaren mee kan. Het kost wel wat, maar je hebt dan ook wat. Met vriendelijke groet, Janko

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
18-06-2002 09:55 #61124 door
Beantwoord door in topic achteras
Kun je een indicatie geven van de prijs?Hans

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
19-06-2002 14:43 #61123 door
Beantwoord door in topic achteras
Wij waren ongeveer 800 Euro kwijt voor de revisie van onze combi-achteras.Echter voor een "gewone" amazon kun je misschien nog wel eens een stille as vinden. Voor een combi wordt dit een groot probleem.Met vriendelijke groet, Janko

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
19-06-2002 19:25 #61122 door
Beantwoord door in topic achteras
Wanneer je een achteras koopt die al gedemonteerd is, er altijd bij bedingen niet goed geld terug, anders niet kopen !!!vr gr Kees Vos

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.