schokbrekers

  • Bezoeker
  • Bezoeker
07-06-2003 22:26 #55791 door
schokbrekers is gemaakt door
Kan iemand mij vertellen wat het verschil is tussen de schokbreker met onderdeelnummer 276480 en 80276480 ?Ik ben op zoek naar een schokbreker voor een amazon P130 uit 1969. (sedan).

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
08-06-2003 11:44 #64494 door
Beantwoord door in topic schokbrekers
Nummers die 80.000.000 hoger zijn noemt het V.O.D. zgn. B-kwaliteit. Ik noem het liever vervangend onderdeel dan B-kwaliteit want die benaming impliceert dat de kwaliteit daarvan lager is dan het origineel en dat is lang niet altijd zo. In geval van schokdempers zou de B-kwaliteit nl. wel eens beter kunnen zijn. Want als B-kwaliteit Koni is en A-kwaliteit Volvo (en dat zijn het want ik heb er twee van), dan hoef ik daar verder geen woorden aan vuil te maken. De reputatie van Koni spreekt al voor zich. Het is niet voor niets dat een Nederlands merk (yep, Koni is Nederlands voor degenen die het nog niet wisten) over de hele wereld hoog in aanzien staat.Meestal is het origineel duurder. Maar in dit geval is het vervangende onderdeel het duurst.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
10-06-2003 12:01 #64493 door
Beantwoord door in topic schokbrekers
Voordeel van de KONI (gemaakt in Oud Beijerland(ZH)) is een inprincipe levenslange garantie(mits de auto niet van eigenaar wisseld(slim he van die ollanders ;-))

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.