solonoid schakelt niet in

  • Bezoeker
  • Bezoeker
15-07-2003 21:08 #55679 door
solonoid schakelt niet in is gemaakt door
Van mijn zopas gemonteerde overdrive schakelt het solonoid niet in. Toen ik de OD overnam was hij gecontroleerd en OK. Er zit ruim een jaar een of twee tussen dat moment en inbouwen. Heeft iemand een idee wat de reden hiervoor kan zijn? Is stilstand de reden bv door vastkoekende olie? En, belangrijker: hoe los je het veilig op? Voor een nieuwe solonoid heb ik het VOD geraadpleegd maar niet gevonden. Weet iemand een benadering van prijs?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
15-07-2003 23:18 #64900 door
Beantwoord door in topic solonoid schakelt niet in
heel vaak bij problemen met een overdrive zit het in de electrische verbindingen, bij reeds gemonteerde units is iha het relais de schuldige. Ik zou met de zoektocht naar de doorgifte van de stroompjes daar beginnen te kijken.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
16-07-2003 07:52 #64899 door
Beantwoord door in topic solonoid schakelt niet in
Mocht het toch de solenoide zijn dan heb ik er nog een liggen van 12-volt, deze is overcompleet aangezien ik een 6-volt instalatie heb en via Flok Boer net een 6-volts solenoide heb laten "wikkelen"in GB.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
17-07-2003 10:38 #64898 door
Beantwoord door in topic solonoid schakelt niet in
Ik ben nog even flink aan het zoeken naar de oorzaak maar als het het solonoid is ga ik graag in op je aanbod. Stuur dan even je email adres/telefoonnummer. Alvast bedankt.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
18-07-2003 08:19 #64897 door
Beantwoord door in topic solonoid schakelt niet in
het VOD heeft de solenoide ook, 380617 voor 161,59 euro ex BTW.voor de J-type is het 380771

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.