veren 144

  • Bezoeker
  • Bezoeker
25-09-2003 08:57 #55478 door
veren 144 is gemaakt door
De neus van mijn 144 hangt wat laag, dit komt door de veren (oud).Een optie is natuurlijk nieuwe veren.Maar heeft er ook iemand ervaring met speciale kunstof blokken(gorpen?) tussen de veren.Deze zullen de veer weer stugger maken, maar ik vraag me af of mijn neus dan ook hoger komt te liggen.Want nu schaaft mijn voorband, bij een heuveltje lags het spat bord.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
25-09-2003 09:41 #65688 door
Beantwoord door in topic veren 144
Heb het wel eens gezien, zal wel werken maar ben er niet zo'n voorstander van. Blijft een beetje behelpen lijkt me.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
25-09-2003 10:57 #65687 door
Beantwoord door in topic veren 144
Denk om je wegligging en je stuureigenschappen. Mooie strakke nieuwe veren en je rijdt weer als nieuw. Een investering die niet alleen voor je veiligheid is maar er ook nog mooi uitziet!!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
25-09-2003 11:24 #65686 door
Beantwoord door in topic veren 144
Mijn idee, zou nooit bezuinigen op veiligheid, dus op slijtage onderdelen! Wat sommigen wel doen is bij nieuwe veren er blokjes tussen zetten om ze wat stugger te maken, maar da's een ander verhaal. Meestal ivm zware belading of doorzakken ivm gastank wat tegen te gaan. Progressieve veren kan ook in dat geval. Zou echter nooit oude veren 'opkalefateren" door deze met blokken te verhogen.....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
25-09-2003 15:35 #65685 door
Beantwoord door in topic veren 144
Ben het met dennis eens. Nieuwe veren stugger maken dmv blokjes kun je overwegen (ik heb zelf voor progressieve veren gekozen onder mijn 144). Oude veren ophogen of stijver maken d.m.v. blokjes zou ik niet doen. De krachten komen dan op andere punten te staan met kans op breuk.gr,Jarl

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
26-09-2003 10:34 #65684 door
Beantwoord door in topic veren 144
Let wel: gebruik de speciaal daarvoor bedoelde blokken als je deze wilt gebruiken, ga niet zelf iets verzinnen want dan gaat het een keer mis.....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.