bw35

  • Bezoeker
  • Bezoeker
09-10-2003 21:30 #55427 door
bw35 is gemaakt door
BW35 schakelt niet/moeilijk meer van 1 naar 2 ik hoorde een tijd terug dat je dat via wat stelbouten kon bijstellen is dat bij iemand bekend?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
09-10-2003 23:10 #65876 door
Beantwoord door in topic bw35
De stelbouten die je bedoeld zijn de bouten waarmee je de rembanden kan stellen.Deze bouten zijn volgens haynes te stellen via gaten in de versnellingbaktunnel.Onder de bekleding zou je met een moersleutel deze banden kunnen stellen.Dit gaat alleen op als de bak slipt.Uit jou verhaal maak ik op dat de bak niet meer schakelt in dat geval zal het een andere oorzaak hebben.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
10-10-2003 10:32 #65875 door
Beantwoord door in topic bw35
Hoi Fransik ben bang dat het geen kwestie is van afstellen. De bak heeft waarschijnlijk zijn beste tijd gehad.Je kunt het wel proberen, nee heb je, ja kun je krijgen, maar ga er niet te gek mee stellen, starks is je hele bak aan gort.Mail maar als je nog vragen hebt.Groeten Robert

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
12-10-2003 14:36 #65874 door
Beantwoord door in topic bw35
Beste Frans,Voor deze klacht zou je de voorste remband moeten afstellen.Daarvoor moet de carterpan van de bak er af.Echter, genoemde klacht kan ook worden veroorzaakt door vervuilde regelschuiven of door een verkeerde afstelling van de kickdown kabel.Ik raad je aan om als eerste eens nieuwe ATF-olie (type F)te proberen. Nieuwe olie heeft een reinigende werking op het hydraulisch regelmechanisme. Als tweede om de kickdownkabel af te stellen, alvorens met de rembanden te gaan stoeien.Als je daarbij iets fout doet is de ellende niet te overzien.Groeten, Ivo Smit.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.