vulhalsautomaat

  • Bezoeker
  • Bezoeker
15-02-2004 11:33 #55029 door
vulhalsautomaat is gemaakt door
Ik ben net (erg blij) in het bezit van een amazone b1800 automaat.(nu is de automaatbak kletsnat van de automaatolie derhalve een paar vraagjes 1 komen er bepaalde "storingen"(aan pakkingen) vaak voor. 2 de pijlstokpijp zit erg los en kan met geen mogelijkheid die moer aandraaien.3 (wat ik uit eerdere meldingen lees)ligt mijn kickdown kabel los in de motorruimte en waar moet ik deze aan vastmaken.4 de schakelstang in de motorruimte zit met ijzerdraad aan elkaar.Op de stang met stiftjes moeten volgens mij rubberen ringetjes weet iemand daarvan het nummer alvast enorm bedankt voor het antwoorden

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
16-02-2004 15:24 #67316 door
Beantwoord door in topic vulhalsautomaat
Hallo Hugo, aangezien niemand reageerd hierbij een poging van mij.Vooropgesteld ik rij geen amazone maar ik heb wel een 164 met automaat.Denk dat het om het zelfde type gaat de b35.De vulpijp waar de pijlstok inzit is niet vastgeschroeft in de automaat.Deze pijp gaat ong 5 centimeter in de bak en wordt op zijn plaats gehouden door een bevestiging ergens halverwege de vulpijp.Pijp zit met een oog aan een van de bouten die het koppelingshuis aan de motor bevestigd.De pijp die in de bak loopt wordt afgedicht met een rubber ring. (misschien ontbreekt die)Je kick-down kabel hoort normaal ergens aan je gashandel stelsel bevestigd te worden.Kick-down zorgt ervoor dat bij vol gas de bak terugschakeld.Deze is meestal lastig af te stellen waardoor de bak gaat opschakelen als je gas terugneemt, waardoor men hem maar helemaal los gooit.Er moet dus ergens aan je gas handelstelsen een mogelijkheid zijn om deze kabel te bevestigen succes met zoeken.Dan nog de stang bij de 164 zitten er kunstof busjes in de ogen waar de stift doorheen moet. is te vergelijken met het systeem wat wordt gebruikt bij de ruitenwisser stangen.Helaas kan ik je niet aan een nummer helpen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.