aandrijfas overdrive

• Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
02-03-2004 17:21 #54984 door
aandrijfas overdrive is gemaakt door
Wie kan mij vertellen hoe lang het eerste deel van de aandrijfas moet zijn als je een overdrive monteert. Heb je wat aan de korte aandrijfas van een automaat m35? Mijn aandrijfas is van het oude type (1966)Heeft iemand een korte aandrijfas in de aanbieding?

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
03-03-2004 06:58 #67508 door
Beantwoord door in topic aandrijfas overdrive
Een asje kan je anders gewoon laten inkorten en balanceren.Ik moet hier straks ook aan en laat dit doen op een scheepswerf kost via de achterder een paar tientjes

• Willy De Baere
  • Platinum lid
  • Platinum lid
Meer
21-05-2010 17:46 #67507 door Willy De Baere
Beantwoord door Willy De Baere in topic aandrijfas overdrive
wat info ivm korte achteras vind je bvb op adres:http://www.v44.nl/main.php?mi_key=2&mi_value=26930&mi_description=inkorten aandrijf as ivm overdrive&mi_sitelocator=1een corresponderende pdf file stond vroeger op de site van Bas van vliet, directe link naar deze file was: p130.web-log.nl/log/5190363 , maar is daar blijkbaar niet meer beschikaar.

• Jan Oudijk
  • Elite lid
  • Elite lid
Meer
25-05-2010 12:16 #67506 door Jan Oudijk
Beantwoord door Jan Oudijk in topic aandrijfas overdrive
<p>Waar je ook op moet letten is het verschil in maat van de flens diameter van de kruiskoppeling .Bij mijn was die aan de overdrive kant groter in diameter als van de aandrijfas.Hier is dus bij mijn een verloop toegepast van groot naar klein waardoor de aandrijfas weer 20mm korter gemaakt moest worden .Ook zit er verschil in lengte van het achterste deel van de as let hier ook op . Gr Jan Oudijk.</p>

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC
NCAD