overdrive amazone 1966

  • Bezoeker
  • Bezoeker
09-03-2004 20:58 #54964 door
overdrive amazone 1966 is gemaakt door
Heeft iemand ervaring met het vervangen vaan een 4-bak naar een 4-bak + overdrive op een Amazon uit 1966? Naar ik vernomen heb zou dat haast onmogelijk zijn omdat de bestaande tunnel niet breed genoeg zou zijn.Dank voor de reacties.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
09-03-2004 21:52 #67601 door
Beantwoord door in topic overdrive amazone 1966
Onzin; onder de Amazons past gewoon een overdrive. Tunnel is inderdaad niet breed, maar het past wel. Alleen heb je de bijbehorende korte aandrijfas wel nodig om het geheel weer rijdend te maken. Ik heb eventueel nog wel een bak met overdrive en originele korte as liggen voor je.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
10-03-2004 08:45 #67600 door
Beantwoord door in topic overdrive amazone 1966
Hoi Robert. Mocht Roger geen interesse hebben, dan heb ik wel interesse voor de overdrive. Mijn mail-adres: wilbert@stack.nl.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
10-03-2004 17:31 #67599 door
Beantwoord door in topic overdrive amazone 1966
<i>Naar ik vernomen heb zou dat haast onmogelijk zijn omdat de bestaande tunnel niet breed genoeg zou zijn.</i><p>Nee, dat geldt alleen voor ombouw van handbak naar BW35 (automaat) als de bodemplaat oorpspronkelijk voor de handbak bedoeld was, of het inbouwen van een handbak met OD uit de 200-serie. Dan moet de tunnel breder.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
11-03-2004 22:43 #67598 door
Beantwoord door in topic overdrive amazone 1966
Ik ga dit weekend de M41 met OD en bijbehorende as demonteren uit mijn 131 en onderdelen vervangen die graag vervangen willen worden. Vervolgens zal ik hele boel binnenkort gaan overzetten naar mijn Combi waar nu een M40 bak in zit. Als ik hier klaar mee ben, kan ik je eventuele vragen beantwoorden.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
12-03-2004 13:00 #67597 door
Beantwoord door in topic overdrive amazone 1966
John & C°,Intusen weet ik (voor een Belg...) al wat meer en weet ik wat in nodig heb. Nu nog alles vinden aan een redelijke prijs en iemand in België om de boel voor mij om te bowen. Er was inderdaad iets mis bij mijn geboorte: Ik had en, heb nog steeds, twee linker handen...Zal trouwens laten weten wat men hier ten lande Albert II durft te vragen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.