schokdempers ama combi

  • Bezoeker
  • Bezoeker
17-05-2004 13:59 #54734 door
schokdempers ama combi is gemaakt door
Een hele tijd terug heb ik een vraag gesteld over oppompbare achterdempers / loadadjusters voor Ama combi - m.n. waar die verkijgbaar zijn. Een aantal andere mensen wilden dit ook graag weten. Hierbij het antwoord : de oppompbare Ama combi loadadjusters, door Monroe "Ride Levelers" genoemd zijn nog verkrijgbaar. Het gaat om type LA 232, dat ooit voor de Volvo 245 geproduceerd is. Let op : voor een Amazon combi je hebt wel een aangepast setje rubbers nodig, en omdat Monroe het rubber tegenwoordig in de schokbreker vulcaniseert, moet je de oude rubbers er eerst uitsnijden. Overigens is het een kostbare liefhebberij : een setje, inclusief fiber drukleidingen en drukmetertje, maar exclusief compressor, eur 219.= excl, plus nog 4x2=8 rubbers (bij Scandcar; Brezan had ze ook, maar die waren zelfs met flinke korting duurder). Wat de compressor kost weet ik niet (had ik al).

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
17-05-2004 22:49 #68493 door
Beantwoord door in topic schokdempers ama combi
Als je toch dit bedrag investeert zou ik denken aan Bilstein gas-dempers.Deze passen zonder meer, voor én achter.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
18-05-2004 00:02 #68492 door
Beantwoord door in topic schokdempers ama combi

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
18-05-2004 00:06 #68491 door
Beantwoord door in topic schokdempers ama combi
Sorry voor vorige lege bericht. Ed, het gaat om de dempers achter voor de Combi, daar is weinig voor te krijgen. IPD heeft KYB's als je wat sportiever wilt hebben maar verder heb ik nog niks kunnen vinden. Dat je kennelijk 245 dempers kan aanpassen voor de Combi geeft trouwens wel wat mogelijkheden.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.