Ik heb het gedaan met mijn amazon (
www.tinustechniek.tk
> gebruiksamazon > aandrijving )
Door problemen van andere aard ben ik uiteindelijk bij een M47 van een 240 uitgekomen, maar achteraf liep de M46 uit de 264 veel mooier. (maar ja, al verkocht)
De M46's (4-bak + OD) van de 264 zijn ook robuuster dan de M46's van de 240 serie, dus dat is nooit weg.
Het vergt wat aanpassingen aan de tunnel (moet hoger worden) en eventueel een aangepast koppelingshuis. Maar je kunt ook een standaard B21/23 huis nemen en de bak onder een hoek plaatsen. Is technisch gezien geen probleem, maar dan moet je de pook wel iets aanpassen anders staat die ook schuin. Daarnaast zul je een andere versnellingsbaksteun moeten maken en waarschijnlijk je aandrijfas aanpassen.
Het is goed te doen, en de moeite zeker waard. De bakken gaan nooit kapot en zijn veel goedkoper dan de M41's.
Als je meer wil weten, kun je me mailen (bflierman@hotmail.com).
Groeten, Ben