schokdempers

• Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
14-01-2005 12:48 #53827 door
schokdempers is gemaakt door
Ik zoek de type-nummer van koni schokdempers voor een amazon, voor en achter van het type load-adjusters.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
14-01-2005 18:28 #72783 door
Beantwoord door in topic schokdempers
Een jaartje geleden - na terugkomst uit de Sahara - bleek een van mijn voorschokbrekers verbogen (evenals de draagarm) . Kan natuurlijk ook hier in Bussum gebeurd zijn op een verkeersdrempel van hoog stoeprandgehalte.
De garage heeft telefonisch een nieuwe Konivoordemper besteld zonder opgave van nummer, die de volgende dag al binnen was. De loadadjusters (uitsluitend achter) zijn bij mijn beste weten al enkele decennia niet meer leverbaar - helaas.

• Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
14-01-2005 20:10 #72782 door
IK heb een aantal jaar geleden nog load adjusters voor de amazon gekocht in het VOD, werken erg goed en de kont licht niet zo laag meer.

• Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
14-01-2005 20:43 #72781 door
Ik heb mijn berichtje wat verkeerd opgesteld.
Bij mijn amazon zit achter ook een set load-adjusters gemonteerd en dat bevalt prima.
De schokdempers voor zijn van Bose(oliegedempt) en die wil ik vervangen door de wat straffere Koni schokdempers.
Inmiddels ben ik via google achter het type nummer gekomen. Ik had het nummer nodig omdat mijn zwager iemandt wist die nog een nieuw set koni voor een volvo had liggen, maar hij wist niet voor welk type ze waren.

• Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
15-01-2005 08:37 #72780 door
Mocht je niet uitkomen, ik heb nog een 2 sets koni's liggen.
Zijn gebruikt maar kaarsrecht, ik ben naar Bilstein gegaan toen ik deze goedkoop kon krijgen.

Ed
e.zee5@chello.nl

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC
NCAD