m41 bak
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
05-03-2005 22:37 #53645
door
m41 bak is gemaakt door
Helaas heb ik de overdrive van mijn Amazon vervangen door een M40 bak. De reden was dat de M41 bak in de derde versnelling te veel herrie maakte. Er kon helaas niets meer aan gedaan worden.
En, tja, hoe kan het ook anders. Je went niet gauw aan een 4 bak zonder overdrive.
De hele overdrive unit(D type) ligt in de schuur. In eerste instantie voor een koper,maar nu wil ik een goede M41 bak. Weet iemand wat de gangbare prijzen zijn voor een M 41 bak?
Ron
En, tja, hoe kan het ook anders. Je went niet gauw aan een 4 bak zonder overdrive.
De hele overdrive unit(D type) ligt in de schuur. In eerste instantie voor een koper,maar nu wil ik een goede M41 bak. Weet iemand wat de gangbare prijzen zijn voor een M 41 bak?
Ron
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
06-03-2005 11:12 #73743
door
Beantwoord door in topic m41 bak
hallo Ron, ik kan je helaas ook niet veel wijzer maken maar wil je ivm de bak uit je schuur even contact met mij opnemen?
info@jchm-smeets.speedlinq.nl (Q op einde)
info@jchm-smeets.speedlinq.nl (Q op einde)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
06-03-2005 13:11 #73742
door
Is het binnenwerk van een goede m40 niet over te zetten naar een m41 bak?
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
06-03-2005 15:00 #73741
door
Onder onze P 1800 hangt een M40-bak met overdrive. Volgens mij is alleen de uitgaande as verschillend. Deze kan eenvoudig uit de M 41 naar een M40 bak worden overgezet.
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
06-03-2005 16:04 #73740
door
Het overzetten van de M41 as naar de M40 bak lijkt mij een goede oplossing. Enig idee of dit te doen is of wie dat kan doen?
Ron
Ron
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
07-03-2005 20:58 #73739
door
Ben je al bij Flok Boer (Nordrive) in Drachten geweest met je bak. Hij kan hem allichtb reviseren/in goede staat terug brengen of een ruilbak leveren. Kost een paar centen, maar dat is het dubbel en dwars waard. Je bak is dan weer goed voor honderdduizenden probleemloze kilometers. flok reviseert ook overdrives.
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
07-03-2005 22:14 #73738
door
Ja, ik zal eens informeren. Prijstechnisch moet ik dan maar even denken wat ik wil. 't Kan natuurlijk aardig in de papieren lopen.
Ron
Ron