velgen

  • Bezoeker
  • Bezoeker
04-05-2005 19:04 #53385 door
velgen is gemaakt door
Ik kan mijn stalen amazon velgen (4J) laten stralen en poedercoaten, maar ik schrok van de prijs (50 euro p.s.). Nu zie ik bij het VOD velgen te koop staan voor net geen 20 euro per stuk. Zijn dit nieuwe velgen en zijn deze gebruiksklaar (afgelakt in de goede kleur)? Zijn ze toevallig ook voorzien van de tubeless hub? M.a.w.: heeft iemand ervaring met de kwaliteit van de VOD-velgen?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
06-05-2005 23:17 #74971 door
Beantwoord door in topic velgen
Bel gewoon het VOD op en stel je vragen. Met de kwaliteit zal het vast wel snor zitten, anders verkopen ze het niet. ;-)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
07-05-2005 11:28 #74970 door
Beantwoord door in topic velgen
Volgens mij kan het geen kwaad om ook aan gebruikers van spullen afkomstig van het VOD een vraag te stellen. De vrijwilligers die bij het VOD werken zijn ook niet alwetend. Hoe meer mensen hun ervaringen uiten hoe beter. Ook vind ik het niet vanzelfsprekend dat alles wat daar verkocht wordt ook van goede kwaliteit is. Soms is er geen keuze en moet men tevreden zijn met mindere kwaliteit. Denk bijvoorbeeld maar eens aan chromen bumperdelen. De kwaliteit van de orginele delen is VEEL beter dan wat er nu nog nieuw te koop is. Het is helemaal niet gek om de voorkeur te geven aan het restaureren en opnieuw laten verchromen van de orginele delen. Dit kan ook best voor velgen gelden.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
08-05-2005 19:49 #74969 door
Beantwoord door in topic velgen
Ach, een beetje reclame voor ons VOD kan toch geen kwaad toch? ;-)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.