koppelingsprobleem
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
04-07-2005 17:41 #53209
door
koppelingsprobleem is gemaakt door
Mijn Amazon heeft wegens vakantie 2 weken stil gestaan. Toen ik er weer mee wilde gaan rijden, bleek dat hij met lopende motor niet meer in de versnelling wil. Het koppelingspedaal voelt ook slapjes aan. Met enig geweld wil ie nog wel in de achteruit, maar in geen van de vooruitversnellingen gaat ie. Wat ik al heb gehoord, is dat het mogelijk de koppelingsvloeistof is, die een te laag niveau heeft bereikt. Kent iemand dit probleem, waar zit het resevoir en wat moet erin?
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
04-07-2005 18:13 #75731
door
Beantwoord door in topic koppelingsprobleem
Het is het metaalkleurige reservoir op het schutnoard aan de bestuurderskant (het kleinere reservoir) . Vullen met remvloeistof, pas op met morsen vanwege de schade aan de lak dat dit spul kan veroorzaken. De modeljaren '69 en '70 hebben overigens een kabel om de koppeling te bedienen.
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
04-07-2005 19:39 #75730
door
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
04-07-2005 19:39 #75729
door
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
04-07-2005 19:42 #75728
door
Wanneer na twee weken het potje bijna leeg is zal er lekkage zijn, dus vervangen die handel, anders blijf je problemen houden.
Vr.Gr. Kees Vos Bennekom
Vr.Gr. Kees Vos Bennekom
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
04-07-2005 20:26 #75727
door
Even ontluchten is ook handig......bij lekkage vervangen, revisiesetje verkrijgbaar bij VOD
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
06-07-2005 11:00 #75726
door
Bij mij wil het niveau nog wel eens dalen omdat de rubbel leiding naar de cylinder niet helemaal dicht is. Dus als de zaak wordt vervangen( cylinders) denk dan ook aan de rubber leiding di vaak nog vloeistof doorlaat. Regelmatig niveau controleren!!