achtervering vervangen
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
25-10-2005 18:10 #52843
door
achtervering vervangen is gemaakt door
ik wil mijn achtervering vervangen aangezien ik met mijn p1800 op lpg rijdt en ik brede amazone velgen heb, wil ik op de snelweg nog wel eens mijn carroserie horen die aanslijt op mijn banden. Nu wil ik voor achter de HD vering kopen. Is dit een goed idee en is dit eenvoudig te doen...?
groet,
Willem-Jan
groet,
Willem-Jan
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
25-10-2005 22:25 #77468
door
Beantwoord door in topic achtervering vervangen
Als het bij een P1800 hetzelfde werkt als bij de Amazon, dan is het niets anders dan achterkant op blokken, schokdempers los, vangbanden los, as laten zakken, veren verwisselen en weer alles terug zetten... Dus ja, dat was eenvoudig om te doen.
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
26-10-2005 21:53 #77467
door
Beantwoord door in topic achtervering vervangen
Ja , dit is hetzelfde als de Amazon van vergelijkbare bouwjaren.
Ik zou voor standaard veren gaan en Bilstein of Koni Classic veren, combineren met IPD stang voor en blauwe stevige "rubbers" en je bent helemaal klaar.
Meeste te verkrijgen bij VOD, andere zoals Gunther & Wagner, Martens, Slubo op bestelling. Kijk maar eens op www.IPDusa.com
Ik zou voor standaard veren gaan en Bilstein of Koni Classic veren, combineren met IPD stang voor en blauwe stevige "rubbers" en je bent helemaal klaar.
Meeste te verkrijgen bij VOD, andere zoals Gunther & Wagner, Martens, Slubo op bestelling. Kijk maar eens op www.IPDusa.com