achteras

  • Bezoeker
  • Bezoeker
02-07-2006 23:34 #52096 door
achteras is gemaakt door
Hallo, ik ben op zoek naar een goede achteras voor een 69er Amazon Hoeveel mag zoiets kosten? ik heb er een aangebaden gekregen en vraag me af of dit een goede prijs is.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
03-07-2006 12:19 #81330 door
Beantwoord door in topic achteras

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
03-07-2006 12:25 #81329 door
Beantwoord door in topic achteras
het punt is dat je zeker moet zijn dat ie goed is , zelf heb ik er een laten reviseren
om zekerheid te hebben , en dat kost aardig geld , wel tot 1000 euro.
misschien weet iemand een apk afgekeurde wagen met een goede as , dan kun je een proefdrit maken en weet je of hij stil is.
p.s. een en ander kan aardig vastgerot zijn en er komt altijd meer bij .

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
03-07-2006 12:39 #81328 door
Beantwoord door in topic achteras
Heb recentelijk mijn achteras vervangen dmv een as vanonder een andere amazon die gesloopt werd, maar waarvan we de as nog goed was. De as voldoet uitstekend al was het een hels karwei om de oude as onder mijn amazon vandaag te halen. Vele delen waren tientalle jaar niet los geweest en dat zorgt voor veel oponthoud tijdens de klus (afbrekende remleidingen door meedraaien van de nippels, stabilisatorstangen die niet los willen, etc. etc.). De klus op zich valt best mee en is zonder dergelijke tegenslagen binnen 4 uur te doen. Het heeft mij uiteindelijk 12 uur gekost. Ps. de as kostte mij minder dan €200,- en voldoet uitstekend.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
03-07-2006 13:55 #81327 door
Beantwoord door in topic achteras
Ik heb zelf ook nog een acheras liggen van een '70er. Uit ervaring weet ik dat deze het altijd prima heeft gedaan. Hij ligt een beetje in de weg, dus hij mag voor een net prijsje weg. kayasam@fastmail.fm

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.