velgen verbreden
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
16-07-2006 12:36 #52049
door
velgen verbreden is gemaakt door
Ik weet dat je bijvoorbeeld bij Mik velegen kan laten verbreden, er wordt dan neem ik aan een stukje tissen gezet.
Ik heb ook gehoord dat er "verbreders" zijn die alleen het hart van onze velgen gebruiken, waardoor de velg beter in balans is, en de fusees niet zo hard slijten. Heeft iemand een adres van zo'n verbreder?
Ik heb ook gehoord dat er "verbreders" zijn die alleen het hart van onze velgen gebruiken, waardoor de velg beter in balans is, en de fusees niet zo hard slijten. Heeft iemand een adres van zo'n verbreder?
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
16-07-2006 12:41 #81585
door
Beantwoord door in topic velgen verbreden
bij bijvoorbeeld nordicar/veterancar kun je je velgen omruilen tegen verbrede velgen deze zijn dan al gesraald/gecoat Lijkt mij wel handig dan hoeft je auto niet een tijd op blokken te staan;}
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
16-07-2006 12:45 #81584
door
Ik weet dat zij dat kunnen leveren, maar ik hoop eigenlijk een adres te hebben waar ik dat kan laten doen om de prijs misschien beduidend lager dan 100 euro per velg te hoeven betalen.
Ik heb genoeg velgen dus op blokken hoeft niet...
Ik heb genoeg velgen dus op blokken hoeft niet...
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
16-07-2006 13:32 #81583
door
www.velgen.nl/misschien
is dit wat?
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
16-07-2006 14:17 #81582
door
Ik denk dat die site wel wat is, hier hebben ze ook de mogelijkheid om het hart van de velg over te zetten. ben benieuwd naar de prijs ik zal eens informeren. Bedankt!
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
17-07-2006 01:06 #81581
door
Frans kijk eens met de verrekijker. Ik heb daar ook een adres gevonden. Handig hoor die verrekijker.