versnellingspook-hoes/rubber

• Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
29-07-2006 20:39 #51999 door
Kan iemand mij vertellen of er universele versnellingspook-rubbers zijn die goed in een Amazon passen, voor een prijsje van +/- 10-15 euro? De 'originele' die ik tegenkom zijn vaak tussen de 30 en de 40, wat ik erg veel geld vind (wellicht is dat gewoon de marktprijs), dus met een andere soort rubber hoes neem ik ook wel genoegen, mits die goed past. De mijne is namelijk flink gescheurd, wat voor veel extra lawaai en warme lucht zorgt. Tape blijkt slecht te houden op het rubber, en was dus ook geen oplossing..

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
29-07-2006 21:08 #81855 door
Beantwoord door in topic versnellingspook-hoes/rubber
"De mijne is namelijk flink gescheurd, wat voor veel extra lawaai en warme lucht zorgt. Tape blijkt slecht te houden op het rubber, en was dus ook geen oplossing"

En voor een bedrag tussen de 30 en 40 euro ben je van het probleem af. Wat een gezeik om een paar tientjes. (sorry hoor)

• Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
29-07-2006 22:09 #81854 door
Weet je wat het is, oud rubber scheurt snel. Je tikt dus iets op de kop, zet het erin, krak, weer een scheur.

<br>
Nou ja, ik zal je toch een beetje moed geven, soms kom je wel eens wat tegen tweedehands op de volvobeurs ofzo, maar meestal zijn die ook stuk. Anders gewoon nieuwe kopen, gaat ook langer mee.
<br>
Universeel heb ik nog nooit gezien, is tegenwoordig immers ook geen enkele auto meer die dat heeft, vroegah, toen de amazon nog jong was, toen heeft het ongetwijfeld ooit bestaan.

• Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
29-07-2006 22:27 #81853 door
Ik ga dan maar voor een nieuwe ja. Aan een tweedehandsje die het begeeft heb ik ook niets. Kost het vervangen zelf trouwens nog veel moeite of spreekt dat allemaal voor zich?

• Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
29-07-2006 22:32 #81852 door
even beetje prutsen, volgens mij moet je er een half maantje uit knippen voor de kachelinlaat.

<br> Pas op dat je bij het monteren de vloerbedekking (origineel rubber) niet scheurt.

• Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
30-07-2006 17:59 #81851 door
Toch vind ik dat je gelijk hebt, kom op zeg 40E voor een rubber??

• Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
31-07-2006 08:29 #81850 door
Heb je al geprobeerd om hem met fietsband plakspullen te repareren? Als je de scheur van binnenuit dichtplakt zie je er weinig meer van.Ik weet niet zeker of het houdt maar het is te proberen.succes

• Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
31-07-2006 22:34 #81849 door
Boehoe ! Tussen 15 euro en 30 euro zit 15 euro (jaja !) Als dat nu in een keer past, weer 40 jaar goed is, dan ga je daar toch niet voor MacYveren ?

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC
NCAD