pookrubber
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
05-08-2006 12:40 #51967
door
pookrubber is gemaakt door
Voor degene die hun geld voorlopig liever ergens anders aan uitgeven dan aan een pookrubber... secondelijm. Mijn rubber was ook gescheurd na demontage versnellingsbak en ik ben na de vorige topic hierover maar eens gaan zoeken waar je rubber het beste mee kunt lijmen volgens de site van bison is dat secondelijm. Aldus gedaan en het zit goed stevig, ik weet niet voor hoelang maar nu kan ik mijn geld voorlopig aan belangrijkere dingen besteden.....
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
06-08-2006 20:33 #81981
door
Beantwoord door in topic pookrubber
Eugen: bedankt voor de tip. De laatste keer dat ik een topic begon over het pookrubber (Een paar weken geleden) en hoe dit goedkoop te repareren werd ik uitgemaakt voor krent die moeilijk deed over vier tientjes..
, maar deze oplossing ga ik zeker proberen, want een halve rol van de beste tape doet ook nog geen wonderen

- Nieuw lid
-
Minder
Meer
06-08-2006 21:34 #81980
door
Ook voor de hoekjes van deurrubbers werkt het goed.. Ik begreep de cynische reacties ook niet helemaal je kunt je geld maar 1x uitgeven nietwaar?
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
06-08-2006 22:17 #81979
door
Inderdaad. En nu kan ik het uitgeven aan andere zaken. Voor de raamrubbers is het in mijn geval inderdaad ook een goed plan, aangezien bij een goede wasbeurt het water door onder de tochtraampjes door naar binnen komt..