Honderek voor Duett

• Kees van der Heiden (GAST)
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
06-11-2006 16:18 #51733 door Kees van der Heiden (GAST)
Honderek voor Duett is gemaakt door Kees van der Heiden (GAST)
<p>Heeft er ooit een speciaal honde/bagage rek bestaan om de bagageruimte van de Duett af te sluiten van de passagiers ruimte? Er zitten bovenin de achterbankleuning merkwaardige vierkante gaten en een soort beugeltjes. Het lijkt me dat die daarvoor bedoeld zijn, maar ik heb nog nooit een afbeelding gezien.</p><p> </p><p> </p>

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• Leo Staats
  • Premium lid
  • Premium lid
Meer
06-11-2006 19:06 #82966 door Leo Staats
Beantwoord door Leo Staats in topic Honderek voor Duett
<p>Mijn eerste Duett, een voormalige Zeedse Telcomservice wagen, had een rek dat aan de leuning constructie vast zat. Wanneer de achterbank neergeklapt was, kon je het hek ook in de voorste positie vast zetten. </p><p>Bovenaan zaten beugels waar het hek in vergrendelde. Dit hek zage er redelijk origineel uit. Een zware ijzeren constructie van vloer tot dak. Helaas heeft toen iemand de garage waar ik mijn Duett aan het restaureren was opgeruimd en het hek weggegooid.... Er zijn toen heelwat van die Telcom Duetten gemaakt, waarvan er meerdere naar Nederland zijn gekomen. Wellicht heeft iemand nog zo'n hek.</p><p>Als ik foto's kan vinden, dan zal ik ze toevoegen. </p><p> </p>

• Kees van der Heiden (GAST)
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
07-11-2006 09:45 #82965 door Kees van der Heiden (GAST)
Beantwoord door Kees van der Heiden (GAST) in topic Honderek voor Duett
<p>Hallo Leo,</p><p>Als je een fotootje hebt, graag! Je kan hem ook meelen naar bmwkees yahoo.com</p><p>Ondertussen heb ik uitgevonden dat de beugeltjes op de bovenkant dienst doen om de bank te ondersteunen als hij omgeklapt is.</p><p> </p>

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC
NCAD