Overdrive Amazon J-Type

Lees meer
23-01-2007 19:56 #51545 door Ko Dijkema
Overdrive Amazon J-Type is gemaakt door Ko Dijkema
<p><strong>Onderstaande advertentie staat op marktplaats, ik heb contact gehad via de mail met Dhr.P.Frankefort en het lijkt erg positief.</strong></p><p><strong>Mijn vraag: Heeft iemand anders hier ervaring mee.</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>Diverse versnellingsbakken met Overdrive</strong> voor <strong>Volvo Amazone</strong> of <strong>Volvo 140 series</strong> of <strong>Volvo 's met B18-20 motoren</strong> of <strong>P 1800</strong>.

Let op: De overdrive is van het sterker "J" type (zie foto).
De "D" types werden destijds op de B20-B18 als optie gemonteerd echter in die tijd waren ze eigenlijk al onder bemeten.
Vandaar dat geadviseerd werd om middels te "koppelen" de overdrive in te schakelen.
Met het "J" type overdrive is koppelen met het inschakelen v/d overdrive niet meer nodig.
Deze overdrive werd ook op de 240 gemonteerd.

Ps: Versnellingbak en overdrive zijn geheel nagekeken en zonodig van goede onderdelen voorzien,vaak nieuwehoofd lagers en keerring en voorzien van nieuwe pakkingen (voor de kenner. Het relatief zwakke torenwiel als resp torenwiel en de van de as zijn zonodig vervangen) De overdrive is altijd voorzien van nieuwe pakkingen en seals "seals" , met name op de 2 drukcilinders. Ook is de overdrive dynamisch op "oliedruk" getest.
Mocht er onverhoopt iets niet werken dan krijgt u een andere overdrive.
<strong>Prijs compleet </strong>&euro;<strong> 500,-
</strong></p>

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Pieter Singelenberg (GAST)
  • Pieter Singelenberg (GAST)'s Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
Lees meer
18-02-2007 19:07 #83825 door Pieter Singelenberg (GAST)
Beantwoord door Pieter Singelenberg (GAST) in topic Overdrive Amazon J-Type
schiet me opeens te binnen dat we over dit soort zaken een pittige discussie hadden op het forum in november (zie algemene discussie, 28-11-06)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Peter Frankefort (GAST)
  • Offline
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Lees meer
10-04-2007 00:42 #83824 door Peter Frankefort (GAST)
Beantwoord door Peter Frankefort (GAST) in topic Overdrive Amazon J-Type
<p>Beste Ko,</p><p>zoals gemeld in mijn advertentie sta ik 100% achter mijn product. Dat er mensen zijn die daar anders op reageren, zonder even te bellen, kan ik niet helpen. Hetgeen ik lever is echt goed, en er is nog nooit iemand(+/- 15) anders op teruggekomen dan genoemde. Mocht je interesse hebben, hoor ik het graag van je. Als het onverhoopt toch niet goed is, kan er altijd geruild worden.

Groeten uit Liessel
Peter Frankefort
p.frankefort@chello.nl

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.