Overdrive of overdrijven?

• A.H. Arendsen-Dijkstra (GAST)
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
12-04-2007 14:42 #51337 door A.H. Arendsen-Dijkstra (GAST)
Overdrive of overdrijven? is gemaakt door A.H. Arendsen-Dijkstra (GAST)
<p>Onlangs gelezen op dit forum:</p><p><em>Beste Willem, mede liefhebbers,</em></p><p><em>mijn naam is Peter Frankefort en al enige jaren bouw ik een M40 om naar een M41 met J-overdrive. i.t.t. genoemd door onderstaande MP bezoekers, garandeer ik de werking en kan er geruild worden. Iedereen is tot nu toe zeer tevreden geweest. </em></p><p>Dit vraagt om een reactie:</p><p>Ik was een van de klanten van Peter Frankefort, en ik ben in ieder geval niet ''zeer tevreden''. Integendeel; ik was erg ontevreden over de kwaliteit van de geleverde spullen en over de afwikkeling hiervan door Peter Frankefort. </p><p>Dit forum lijkt mij niet de geschikte plaats om daar uitgebreid op in te gaan, maar een nuancering van bovenvermelde reclametekst lijkt me hier wel op z'n plaats. Wie meer informatie wil, kan contact opnemen met erikarendsen@hetnet.nl </p><p> </p><p>Groet, Erik arendsen</p>

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• Ko Dijkema
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
13-09-2007 21:25 #84886 door Ko Dijkema
Beantwoord door Ko Dijkema in topic Overdrive of overdrijven?
<div><font face="Arial" size="2">Hallo Erik,</font></div><div><font face="Arial" size="2"></font> </div><div><font face="Arial" size="2">Ook ik heb een versnellingsbak + overdrive van de heer Frankefort gekocht.</font></div><div><font face="Arial" size="2">Na montage bleek er een jankend geluid te zijn.</font></div><div><font face="Arial" size="2">Om een lang verhaal kort te houden, Dhr. Frankefort kwam tot de conclusie dat het de eindlager van de overdrive moest zijn.</font></div><div><font face="Arial" size="2">Hij heeft toen voor mij kosteloos een andere overdrive opgestuurd van zijn woonplaats naar Groningen.</font></div><div><font face="Arial" size="2">Na inbouw bleek inderdaad het probleem opgelost, de werking van versnellingsbak en overdrive is perfect.</font></div><div><font face="Arial" size="2">De defecte overdrive heb ik op zijn kosten retour gestuurd.</font></div><div><font face="Arial" size="2">Ik wil toch even dit positieve geluid laten horen.</font></div><div><font face="Arial" size="2"></font> </div><div><font face="Arial" size="2">Met vriendelijke groet,</font></div><div><font face="Arial" size="2"></font> </div><div><font face="Arial" size="2">Ouko Dijkema</font></div><div><font face="Arial" size="2">Groningen</font></div>

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC
NCAD