m40 gebruiken voor kapotte deel D overdrive?

Lees meer
27-08-2007 12:50 #50990 door Frans Lotty
m40 gebruiken voor kapotte deel D overdrive? is gemaakt door Frans Lotty
Ik heb een D overdrive waar het M40 gedeelte stuk/versleten is.
Weten jullie of ik makkelijk een goede M40 kan gebruiken, of moet er veel worden aangepast aan de
gewone M40?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Peter Grapendaal (GAST)
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
Lees meer
27-08-2007 15:24 #86310 door Peter Grapendaal (GAST)
Beantwoord door Peter Grapendaal (GAST) in topic m40 gebruiken voor kapotte deel D overdrive?
Op een M40 kan je geen overdrive monteren, dat kan alleen op een M41. Het inwendige kan je wel overzetten van een M40 naar een M41, wel een hoop werk dus. Kan je beter de M41 reviseren met nieuwe onderdelen dan weet je zeker dat het goed is.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
27-08-2007 17:29 #86309 door Frans Lotty
Beantwoord door Frans Lotty in topic m40 gebruiken voor kapotte deel D overdrive?
Het is nu zo dat op het voorste deelte ook M40 staat. Ik vermoed dat dit een van de eerste series is, er zat namelijk ook GEEN
switch aan de bovekant op. Vandaar de vraag...

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Kees van der Heiden (GAST)
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
Lees meer
28-08-2007 11:34 #86308 door Kees van der Heiden (GAST)
Beantwoord door Kees van der Heiden (GAST) in topic m40 gebruiken voor kapotte deel D overdrive?
<p>Het belangrijkste verschil tussen M40 en M41 is de hoofdas die bij de M41 veel langer is en tot in de overdrive loopt. Dus als die nog goed is zou je de andere onderdelen wel kunnen gebruiken. Je kan dus niet zomaar de M40 vooraan je overdrive schroeven.</p><p>Ik heb ook een bak waar M40 opstaat en toch een overdrive aanhangt. Maar ja, ik moest het huis vervangen, vandaar. Heb je wel een olievulnippel die een paar cm hoger zit dan bij de M40 bakken?</p><p> </p>

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Jasper van t Wout (GAST)
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
Lees meer
29-09-2007 17:44 #86307 door Jasper van t Wout (GAST)
Beantwoord door Jasper van t Wout (GAST) in topic m40 gebruiken voor kapotte deel D overdrive?
<p>zie home.worldonline.nl/~jaspers/M40M41.xls </p><p> </p><p>groet,</p><p> </p><p>Jasper</p>

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.