Kruiskoppeling vervangen.
- Bas Kooijman (GAST)
- Senior lid
-
Minder
Meer
26-09-2007 20:57 #50911
door Bas Kooijman (GAST)
Kruiskoppeling vervangen. is gemaakt door Bas Kooijman (GAST)
Ik kan op deze site (behalve de forumitems hierover) niets vinden mbt een handleiding voor het vervangen van de beide cardanaskoppelingen.
Van mijn achterste koppeling zitten de vorken bijna tegen elkaar, zo versleten zijn ze.
Nu ga ik ze bij scandcar bestellen, maar is er op deze site iets te vinden aan technische beschrijvingen?
Zo nee, is daar dan behoefte aan en naar wie kan ik dat dan sturen, als ik er toch een verslagje van ga maken?
Van mijn achterste koppeling zitten de vorken bijna tegen elkaar, zo versleten zijn ze.
Nu ga ik ze bij scandcar bestellen, maar is er op deze site iets te vinden aan technische beschrijvingen?
Zo nee, is daar dan behoefte aan en naar wie kan ik dat dan sturen, als ik er toch een verslagje van ga maken?
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Rob Funcke
-
- Elite lid
-
Minder
Meer
27-09-2007 10:14 #86704
door Rob Funcke
Amazone 133GT 1968 sinds 1978 in mijn bezit. Tot 2012 als dagelijkse auto. Nu voor de 3e maal gerestaureerd.
Beantwoord door Rob Funcke in topic Kruiskoppeling vervangen.
<p>Heb wat pagina's uit de CD rom gehaald van de V44 vereniging. klik
hier
voor meer informatie.</p>
Amazone 133GT 1968 sinds 1978 in mijn bezit. Tot 2012 als dagelijkse auto. Nu voor de 3e maal gerestaureerd.
- Bas Kooijman (GAST)
- Senior lid
-
Minder
Meer
27-09-2007 12:46 #86703
door Bas Kooijman (GAST)
Beantwoord door Bas Kooijman (GAST) in topic Kruiskoppeling vervangen.
Great! Bedankt voor de moeite.
Ik heb de CD trouwens ook besteld, samen met een hele berg onderdelen om de 164 weer normaal rijdend te krijgen.
Ik heb de CD trouwens ook besteld, samen met een hele berg onderdelen om de 164 weer normaal rijdend te krijgen.