Achteruitrijlichtschakelaar M40 versus M41/OD j-type

• Korstiaan Bezemer (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
01-10-2007 15:03 #50898 door Korstiaan Bezemer (GAST)
Achteruitrijlichtschakelaar M40 versus M41/OD j-type is gemaakt door Korstiaan Bezemer (GAST)
<p>Ik ben momenteel bezig mijn M40 voor een M41/OD j-type te verwisselen. De achteruitrijlichtschakelaar bij de M40 zit op het deksel met een 3-weg aansluiting en de M41 een enkele massa aansluiting aan de zijkant van het grijze doosje. Hoe ga ik nu het e.e.a. aansluiten?</p><p>Alvast bedankt voor je reaktie <strong>145e b20f '73</strong></p><p> </p>

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• Eugen Wulff
  • Platinum lid
  • Platinum lid
Meer
01-10-2007 16:22 #86782 door Eugen Wulff
Beantwoord door Eugen Wulff in topic Achteruitrijlichtschakelaar M40 versus M41/OD j-type
massa van achteruitschakelaar moet achterruitrijlichtreais aansturen.
succes!

• Korstiaan Bezemer (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
01-10-2007 18:01 #86781 door Korstiaan Bezemer (GAST)
Beantwoord door Korstiaan Bezemer (GAST) in topic Achteruitrijlichtschakelaar M40 versus M41/OD j-type
ok....en die andere 2 aansluitdraden laten hangen?

• Eugen Wulff
  • Platinum lid
  • Platinum lid
Meer
01-10-2007 19:20 #86780 door Eugen Wulff
Beantwoord door Eugen Wulff in topic Achteruitrijlichtschakelaar M40 versus M41/OD j-type
Ik weet niet precies hoe het zit bij een 145, je moet even op een schema kijken hoe eea zit. Bij een amazon bekrachticht de schakelaat de massa van het relais. Je zou het op die manier kunnen aansluiten maar je moet wel uitzoeken waar de andere twee draden voor zijn.

• Ruud Reniers
  • Elite lid
  • Elite lid
Meer
02-10-2007 20:51 #86779 door Ruud Reniers
Beantwoord door Ruud Reniers in topic Achteruitrijlichtschakelaar M40 versus M41/OD j-type
Heb je deksels niet verwisseld? Op het deksel van de overdrive zit een schakelaar die zorgt dat je de overdrive alleen kan inschakelen in de 4e versnelling. Volgens mij zit de achterlichtschakelaar bij zowel een m40 als een m41 op dezelfde plaats.

Gammal karlek rostar inte.... ik hou nog zoveel van mijn Amazon, maar O2 vind ze toch lekkerder, om over de gulzigheid van mijn 145E maar te zwijgen.
Fluidfilm!

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC
NCAD