Welkom, Bezoeker
  • Pagina:
  • 1

Onderwerp Remmen

Remmen 10 mei 2019 07:58 #183302

• Wim Heijnen
  • Wim Heijnen's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • New Member
  • New Member
Goeiemorgen,

De 145 is weer voor twee jaar gekeurd en nog 2 keer keuren dan hoeft hij niet meer periodiek naar die afspraak als alles goed gaat met overheden en dergelijken.

Heb hem weer helemaal laten nakijken op kleine beschadigingen en gebreken en moet zeggen voor een auto van 46 jaar en dagelijks gebruik ziet hij er weer pico bello uit.

Nu heb ik een probleem waar iemand denk ik wel een oplossing voor weet, als ik mijn lichten aan heb en ik rem dan gaat er een zoemer af die ook afgaat als ik mijn lichten aan heb staan wanneer ik de auto stil zet en uit wil stappen.

Rara hoe kan dat en hoe los ik dit op?

Is het een zekerings kwestie of ?

Groet Wim.
Laast bewerkt: door Wim Heijnen. Reden: Spelfouten

Remmen 10 mei 2019 09:00 #183303

• Arnold de Groot
  • Arnold de Groot's Profielfoto
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Arnold de Groot
Kan het iets te maken hebben met het drukverschil tussen de rem circuits? Mijn 1800E heeft hiervoor een rood lampje dat ook oplicht als de handrem wordt aangetrokken. Het zou kunnen dat er een soortgelijke combinatie is gemaakt tussen delta P schakelaar en de zoemer.
Eerste Volvo 343 2-liter, tweede 480es nu Volvo 1800E 1970 Kleurcode 42, was origineel 100

Remmen 12 mei 2019 08:34 #183334

• Wim Heijnen
  • Wim Heijnen's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • New Member
  • New Member
Zal het eens nakijken Arnold, vind het vreemd want voorheen was het niet en nu hij voor de keuring is geweest kwam dat geluid bij remmen en licht aan.
Kunnen soms ook lampjes zijn die stuk zijn maar dat geeft hij niet aan op het dashboard.
  • Pagina:
  • 1