Volvo 140 register

  • Timo Van de Kasteele (GAST)
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
Lees meer
11-03-2012 11:00 #111510 door Timo Van de Kasteele (GAST)
Volvo 140 register is gemaakt door Timo Van de Kasteele (GAST)
Hallo allemaal,

Even wat onduidelijkheid de wereld uit helpen. Het Volvo 140-register is niet van de aardbodem verdwenen, evenmin is het geadopteerd door het 164-register. Bij het bezoek aan het Louwman-museum vorig jaar is een nieuwe start gemaakt. Helaas is het in de praktijk niet helemaal van de grond gekomen. Toch blijkt uit de berichten op dit forum dat er wel degelijk vraag is naar een register specifiek voor 140-rijders. Vraag is: hoe gaan we dat inrichten. Wat gaan we organiseren en welke personen gaan de handen uit de mouwen steken. Kortom, wie gaat er samen met mij de kar trekken. Want alleen lukt het niet.

Het 140-register leidt nu een slapend bestaan. Wel organiseert het register in samenwerking met leden van het 164-register activiteiten. Hier is bewust voor gekozen. Enerzijds vanwege de overeenkomsten die beide modellen hebben, anderszijds vanwege de lage opkomst/betrokkenheid. Onder het motto: samen sta je sterk was het plan om activiteiten te organiseren. De vraag is, wat willen 140-rijders? Sleuteldagen, toertochten, puzzeltochten, kampeerweekeinden? Zeg het maar.

Ik zie jullie reactie graag tegemoet. Maar uiteraard staat of valt een register bij voldoende actieve, betrokken leden. Pas dan kan er iets van de grond komen. Ideeen zijn welkom op timovdkasteele@hotmail.com . Uiteraard volg ik de discussie die onder dit topic ontstaat.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.