140 register actief?

Lees meer
20-02-2011 12:02 #100692 door 05703-dummy
Beantwoord door 05703-dummy in topic 140 register actief?
tsja, inderdaad op z'n zachtst gezegd een beetje late reactie vanuit de VKV.

persoonlijk ben ik ook een voorstander van gescheiden 140- en 160-registers; er moet echter wel voldoende draagvlak zijn om een separaat 140-register op te richten. als er onvoldoende leden serieuze interesse tonen zal het nieuwe 140-register wederom snel over zijn vrees ik; zeker omdat deze leden over het hele land verspreid zijn en dus niet aan alle activiteiten willen/kunnen deelnemen. het lijkt me erg demotiverend om als 140-register activiteiten te organiseren voor een erg klein groepje auto's. als ik zie hoe weinig 140 rijders deelnemen aan regio-activiteiten (bijvoorbeeld regio West sterrit Lelystad maar 2 140's) dan vraag ik me af hoe groot de interesse is voor 140-activiteiten. ook het aantal 140's op het parkeerterrein tijdens de VKB is eigenlijk maar zeer gering.

nogmaals, ik ben een voorstander van gescheiden registers, echter uit het oogpunt van "overleven" is het wellicht beter om de krachten te bundelen.

Groet, Hans

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
21-02-2011 20:56 #100735 door Ed van der Zee
Beantwoord door Ed van der Zee in topic 140 register actief?
Beste mensen,
Uit betrouwbare bron (bestuur) heb ik begrepen dat het streven 140 en 164 samen te laten gaan, ingegeven was door het feit dat er geen actieve leden waren die het 140 Register opnieuw op de kaart wilden zetten.
Verantwoordelijk staflid is Rob Hendriks en die zal formeel nog reageren.

Dus: met een veranderende situatie acht ik de kans zeer wel aanwezig dat er een apart 140 Register kan worden herboren.
Ik zal Rob uitnodigen voor onze bijeenkomst op 20 maart, al is het maar voor een kwartiertje.

Allez mannen het woord is aan ons !

Hartelijke groet,

Ed van der Zee
'67 123GT
'70 164
'71 P1800 E
'72 1800ES
'73 145 Express
geniet maar nooit met mate

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
21-02-2011 22:22 #100742 door Tom Steverink
Beantwoord door Tom Steverink in topic 140 register actief?
Als hij zeker komt en de boel inderdaad nog blijkt open te liggen, kom ik ook wel, maar ik laat me niet piepelen in een club... als ik dat wil hoef ik niet met mijn hobby bezig te zijn dan ga ik de politiek wel in.

En trouwens: wanneer komt die reactie dan eindelijk?? Waar is het wachten dan op?

Ama Combi 1967- 144DL Overdrive 1972- 1800ES 1973- 780 V6 B280E 1986- 244 1988- 940 LPT SE 1997(+MY'2022 XC60 Recharge
BLOG op klassiekevolvo.jouwweb.nl

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
22-02-2011 19:54 #100768 door Ed van der Zee
Beantwoord door Ed van der Zee in topic 140 register actief?
Tom in begrijp wat je zegt, edoch een voortrekkers rol binnen de VKV is heel goed vergelijkbaar met de politiek.
Soms geeft dat het gevoel dat je niks hoort als het goed gaat, alleen als er stront aan de knikker is.
Je enige zorg dan is geen poep aan je vingers te krijgen...
Overigens zijn bestuursvergaderingen openbaar en mag je altijd aanschuiven en een onderwerp op de agenda zetten.

Dit gezegd hebbende wacht ik rustig de reactie van Rob Hendriks af, zoals gezegd ik nodig hem in ieder geval uit.
Er kan altijd voortschreidend inzicht zijn

Ed van der Zee
'67 123GT
'70 164
'71 P1800 E
'72 1800ES
'73 145 Express
geniet maar nooit met mate

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
07-03-2011 08:00 #101222 door Ed van der Zee
Beantwoord door Ed van der Zee in topic 140 register actief?
Even een update, ondanks herhaalde mails is er nog steeds geen contact met Rob Hendriks geweest, heeft iemand hem recent nog gezien....begin me een beetje zorgen te maken.... Derhalve Thejoh onze vice voorzitter maar weer gemaild.
Vind dit wel merkwaardig en derhalve is mijn voorstel om het resultaat van onze bijeenkomst op 20 maart, rechtstreeks aan de voorzitter te sturen. Wie neemt voor deze 1e vergadering het voorzitterschap, ik zal eenagenda opstellen.

Ed van der Zee
'67 123GT
'70 164
'71 P1800 E
'72 1800ES
'73 145 Express
geniet maar nooit met mate

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
07-03-2011 22:04 #101257 door Rob Hendriks (GAST)
Beantwoord door Rob Hendriks (GAST) in topic 140 register actief?
Vanuit bestuur,

Ik ben blij dat er toch weer geluiden zijn over nieuw leven inblazen van het 140 register.Het is helaas in slaap gesukkeld, en dat vraagt om aandacht. Aan het 164 register is gevraagd met haar achterban te bespreken of bundeling van krachten met 140 leden een betere toekomst voor beiden betekent. Het 164 regester is dit aan het bekijken en klinkt vooralsnog niet negatief. Er zijn ook vragen.

Voor de komende adviesraad op 2 april zal dit onderwerp ook geagendeerd worden om gezamenlijk hierover een besluit te nemen of nadere afstemming te zoeken als besluit nog niet zou kunnen. Het bestuur ziet graag actieve en krachtige registers en of dat dan gebundeld of niet, is in eerste instantie niet een probleem. Wij zijn er om de leden een goede plek te bieden.
Als bestuur kijken wij dan ook uit naar een besluit daarover in de adviesraad.

Rob Hendriks
activiteitencoordinator en verantwoordelijk voor regio's en registers

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
08-03-2011 13:45 #101269 door Tom Steverink
Beantwoord door Tom Steverink in topic 140 register actief?
We lezen anders in het VKM dat Timo van de Kasteele als "bestuurslid van het 140 register" (?) de samenwerking met het 164 register gaat doen? Er is ook al een gezamenlijke sleuteldag?
Wat gek dat die Timo zich hier op het forum wél in andere draadjes meldt, maar niet hier?

Oh, ja, wie zitten er in die adviesraad eigenlijk? En komt de voorzitter van de 164 en Dhr Timo dan ook?

Ama Combi 1967- 144DL Overdrive 1972- 1800ES 1973- 780 V6 B280E 1986- 244 1988- 940 LPT SE 1997(+MY'2022 XC60 Recharge
BLOG op klassiekevolvo.jouwweb.nl

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Martijn Koning (GAST)
  • Martijn Koning (GAST)'s Profielfoto
  • Offline
  • Expert lid
  • Expert lid
Lees meer
08-03-2011 21:56 #101283 door Martijn Koning (GAST)
Beantwoord door Martijn Koning (GAST) in topic 140 register actief?

"Tom Steverink" schreef:
We lezen anders in het VKM dat Timo van de Kasteele als "bestuurslid van het 140 register" (?) de samenwerking met het 164 register gaat doen? Er is ook al een gezamenlijke sleuteldag?
Wat gek dat die Timo zich hier op het forum wél in andere draadjes meldt, maar niet hier?

Oh, ja, wie zitten er in die adviesraad eigenlijk? En komt de voorzitter van de 164 en Dhr Timo dan ook?



Dit bevreemde mij ook een beetje (boel). Het lijkt dat er al voor een bepaalde koers is gekozen. Op zich geen probleem, maar dan is het handig dit te communiceren. Dan kunnen we inspanningen om het 140 register nieuw leven in te blazen op hun ware merites en slagingskans inschatten.

Mijn Volvo projecten: www.volvo142-deluxe.blogspot.com

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Martijn Koning (GAST)
  • Martijn Koning (GAST)'s Profielfoto
  • Offline
  • Expert lid
  • Expert lid
Lees meer
08-03-2011 21:58 #101284 door Martijn Koning (GAST)
Beantwoord door Martijn Koning (GAST) in topic 140 register actief?

"M.R.A. Hendriks" schreef:
Vanuit bestuur,

Ik ben blij dat er toch weer geluiden zijn over nieuw leven inblazen van het 140 register.Het is helaas in slaap gesukkeld, en dat vraagt om aandacht. Aan het 164 register is gevraagd met haar achterban te bespreken of bundeling van krachten met 140 leden een betere toekomst voor beiden betekent. Het 164 regester is dit aan het bekijken en klinkt vooralsnog niet negatief. Er zijn ook vragen.

Voor de komende adviesraad op 2 april zal dit onderwerp ook geagendeerd worden om gezamenlijk hierover een besluit te nemen of nadere afstemming te zoeken als besluit nog niet zou kunnen. Het bestuur ziet graag actieve en krachtige registers en of dat dan gebundeld of niet, is in eerste instantie niet een probleem. Wij zijn er om de leden een goede plek te bieden.
Als bestuur kijken wij dan ook uit naar een besluit daarover in de adviesraad.

Rob Hendriks
activiteitencoordinator en verantwoordelijk voor regio's en registers


Het zou fijn zijn als jij of iemand anders uit het bestuur de 20e aanwezig kan zijn zodat we die plannen aan kunnen horen en weten of het initiatief om het 140 register opnieuw leven in te blazen nog zin heeft in de ogen van het bestuur.

Mijn Volvo projecten: www.volvo142-deluxe.blogspot.com

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
08-03-2011 22:39 #101287 door Boele Braaksma
Beantwoord door Boele Braaksma in topic 140 register actief?

"Martijn Koning" schreef:

"M.R.A. Hendriks" schreef:
Vanuit bestuur,

Ik ben blij dat er toch weer geluiden zijn over nieuw leven inblazen van het 140 register.Het is helaas in slaap gesukkeld, en dat vraagt om aandacht. Aan het 164 register is gevraagd met haar achterban te bespreken of bundeling van krachten met 140 leden een betere toekomst voor beiden betekent. Het 164 regester is dit aan het bekijken en klinkt vooralsnog niet negatief. Er zijn ook vragen.

Voor de komende adviesraad op 2 april zal dit onderwerp ook geagendeerd worden om gezamenlijk hierover een besluit te nemen of nadere afstemming te zoeken als besluit nog niet zou kunnen. Het bestuur ziet graag actieve en krachtige registers en of dat dan gebundeld of niet, is in eerste instantie niet een probleem. Wij zijn er om de leden een goede plek te bieden.
Als bestuur kijken wij dan ook uit naar een besluit daarover in de adviesraad.

Rob Hendriks
activiteitencoordinator en verantwoordelijk voor regio's en registers


Het zou fijn zijn als jij of iemand anders uit het bestuur de 20e aanwezig kan zijn zodat we die plannen aan kunnen horen en weten of het initiatief om het 140 register opnieuw leven in te blazen nog zin heeft in de ogen van het bestuur.



Niet iedereen zit toch in de adviesraad? maw, de nieuwe oprichters zullen hier wel niet voor uitgenodigd zijn/worden.

Wellicht een mooi puntje voor de ALV waar wel ieder lid kan/mag komen?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.