Zeelandrit 22 september 2019

Lees meer
12-07-2019 11:38 - 12-07-2019 11:46 #184133 door Ruud Reniers
Zeelandrit 22 september 2019 is gemaakt door Ruud Reniers
Op zondag 22 september 2019 organiseert de regio Zuid-West de 24e Zeelandrit, een route van Zeeland naar de Brabantse Wal.

De route start in het hart van Zuid Beveland en slingert via dijkjes en natuurgebieden naar het vissersdorp Yerseke. Yerseke is nationaal en internationaal bekend vanwege zijn oesters en mosselen. Om u kennis te laten maken met deze bijzondere bedrijfstak hebben we in samenwerking met de plaatselijke VVV een rondleiding georganiseerd langs een mosselbedrijf, de vissershaven en de oesterputten. Een interessante belevenis voor het hele gezin. De rit gaat verder door de gemeente Reimerswaal met een meer agrarisch karakter, dat zich vooral kenmerkt door de vele uien- en fruitteeltbedrijven. Richting West-Brabant verandert het landschap in bossen, heide en zandverstuivingen: De Brabantse Wal.
De route start bij Berkenhof Tropical Zoo, Langeweegje 10a in Kwadendamme waar u vanaf 09.45 uur wordt ontvangen met koffie/thee en een ‘Jikkemien’. Na een kort gezellig samenzijn en de uitreiking van de ritbescheiden gaan we uiterlijk 10.45 uur van start.
De gezamenlijke rondleiding in Yerseke staat gepland om 12.00 uur. We sluiten de dag rond 17.00 uur af met een gezellig BBQ buffet in een partycentrum in de bossen bij Bergen op Zoom, dichtbij de A58/A4.

Meer informatie en de inschrijf mogelijkheid vindt u via het agenda item.
Of rechtstreeks via deze link.
Let op u moet ingelogd zijn op de website via het linker menu.
U krijgt na de betaling bij iDeal/Bancontact, via het emailadres dat u in het profiel van deze website heeft staan, een automatische bevestiging.
Kijk hiervoor ook in de map met SPAM in uw emailprogramma

Het inschrijvingsnummer loopt niet synchroon met het daadwerkelijk aantal inschrijvingen. Doordat niet iedereen de inschrijving afmaakt worden er 'loze' nummers toegekend.
De stand op 12 juli is 43 inschrijvingen!

info via regiozuidwest@volvokv.nl

Gammal karlek rostar inte.... ik hou nog zoveel van mijn Amazon, maar O2 vind ze toch lekkerder, om over de gulzigheid van mijn 145E maar te zwijgen.
Fluidfilm!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Cor Kraaijeveld
  • Cor Kraaijeveld's Profielfoto
  • Offline
  • Platinum-lid
  • Platinum-lid
  • Collectie van PV444 1956 tot 264 1975
Lees meer
12-07-2019 13:03 - 12-07-2019 13:13 #184136 door Cor Kraaijeveld
Beantwoord door Cor Kraaijeveld in topic Zeelandrit 22 september 2019
Ik heb wel ingeschreven, maar kon niet betalen..... Dit is inmiddels opgelost maar sta er ook dubbel in..

gr Cor

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
12-07-2019 13:19 #184137 door Ruud Reniers
Beantwoord door Ruud Reniers in topic Zeelandrit 22 september 2019

Cor Kraaijeveld schreef : Ik heb wel ingeschreven, maar kon niet betalen..... Dit is inmiddels opgelost maar sta er ook dubbel in..

gr Cor


Cor,
maak een keuze = 0 is inderdaad niet zo duidelijk. Ik zal de ontwerper vragen dit aan te passen.
Als je het formulier op maak een keuze laat staan kom ik vervolgens wel bij de iDeal pagina van mijn bank uit.

Tot in Zeeland!

Gammal karlek rostar inte.... ik hou nog zoveel van mijn Amazon, maar O2 vind ze toch lekkerder, om over de gulzigheid van mijn 145E maar te zwijgen.
Fluidfilm!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
12-07-2019 13:45 #184139 door Ernst Sangen
Beantwoord door Ernst Sangen in topic Zeelandrit 22 september 2019
Formulier is aangepast.
Ervaring bij een andere rit waar de optie aantal kinderen 0 wel aanwezig is is dat er toch vaak voor 'maak keuze' wordt gekozen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
17-07-2019 16:38 #184234 door Ruud Reniers
Beantwoord door Ruud Reniers in topic Zeelandrit 22 september 2019
De teller staat momenteel op 51 definitieve inschrijvingen!
Het aantal pogingen staat op 85. Let op: zonder afgemaakte iDeal betaling bent u niet ingeschreven!

Gammal karlek rostar inte.... ik hou nog zoveel van mijn Amazon, maar O2 vind ze toch lekkerder, om over de gulzigheid van mijn 145E maar te zwijgen.
Fluidfilm!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
31-07-2019 13:12 #184466 door Tom Steverink
Beantwoord door Tom Steverink in topic Zeelandrit 22 september 2019
Nou, voor het eerst in vele, vele jaren gaan we meedoen met een VKV-rit: de Zeelandrit!! Vanuit ons stulpje in Frankrijk nog nèt te bereiken, al zal het zondag wel een latertje worden..mijn zoon Jeroen is op vakantie, maar hij gaat kijken of hij ook kan komen, dat wordt dan meteen feest voor deze opa: mooie rit met Volvo-vrienden en zoon en schoondochter + 2 kleinkinderen!!
(Maar nu eerst naar Zweden op vakantie met de XC60....)

Ama Combi 1967- 144DL Overdrive 1972- 1800ES 1973- 780 V6 B280E 1986- 244 1988- 940 LPT SE 1997(+MY'2022 XC60 Recharge
BLOG op klassiekevolvo.jouwweb.nl

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
01-08-2019 10:07 #184479 door Ruud Reniers
Beantwoord door Ruud Reniers in topic Zeelandrit 22 september 2019
De teller staat momenteel op 63 definitieve inschrijvingen!
Het aantal pogingen staat op 99. Let op: zonder afgemaakte iDeal betaling bent u niet ingeschreven!

Gammal karlek rostar inte.... ik hou nog zoveel van mijn Amazon, maar O2 vind ze toch lekkerder, om over de gulzigheid van mijn 145E maar te zwijgen.
Fluidfilm!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
16-08-2019 15:40 #184731 door Ruud Reniers
Beantwoord door Ruud Reniers in topic Zeelandrit 22 september 2019

Ruud Reniers schreef : De teller staat momenteel op 63 definitieve inschrijvingen!
Het aantal pogingen staat op 99. Let op: zonder afgemaakte iDeal betaling bent u niet ingeschreven!


En inmiddels zijn er 89 inschrijvingen! We naderen de limiet!

Gammal karlek rostar inte.... ik hou nog zoveel van mijn Amazon, maar O2 vind ze toch lekkerder, om over de gulzigheid van mijn 145E maar te zwijgen.
Fluidfilm!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
29-08-2019 08:07 #184966 door Ruud Reniers
Beantwoord door Ruud Reniers in topic Zeelandrit 22 september 2019
De teller staat momenteel op een paar na op 100 inschrijvingen! Daarna komt u op de wachtlijst.
Het inschrijfnummer (dat er zo uit ziet ZLD-2019-132) dat u krijgt komt niet overeen met het aantal bevestigde inschrijvingen.

Gammal karlek rostar inte.... ik hou nog zoveel van mijn Amazon, maar O2 vind ze toch lekkerder, om over de gulzigheid van mijn 145E maar te zwijgen.
Fluidfilm!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
21-09-2019 10:31 #185301 door Ronald van Ingen
Beantwoord door Ronald van Ingen in topic Zeelandrit 22 september 2019
Jaaaa

Auto gewassen, helaas geen tijd voor poetsen. Vanmiddag al afzakken naar ons tijdelijk verblijfje in Goes en dan morgen lekker toeren. Weer belooft veel goeds!
Zijn er nog veel V6-en?

Groetjes Finny en Ronald

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.