caravanspiegels op een Amazon

Lees meer
01-08-2018 23:19 #178106 door Hans Havenaar
Beantwoord door Hans Havenaar in topic caravanspiegels op een Amazon
Hartverwarmend te constateren hoe iedereen meedenkt.

De foto van Bob Marcelis gaf direct een beeld dat me aanstond en dus klikte ik op de link die Jan v Bochove aandroeg en ben nu in de afhandelingsfase daarvan.
Ik denk dat René Minnebo, die nog hunkert naar ‘zijn’ Coral, hetzelfde bedoelde.
DEFA van Hans Wassink maakt me huivering alhoewel hij geen problemen er mee heeft.
Met de spiegelsoort die Jacques Smeets aandroeg heb ik een ronde spiegel van een andere oldtimer aan gort geknepen. Eigen schuld.
Nogmaals iedereen bedankt voor het meedenken en hiermee sluiten we dit onderwerp, dat succesvol lijkt af te lopen, af.

Hans Havenaar, Goes.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
02-08-2018 13:12 #178113 door René Minnebo
Beantwoord door René Minnebo in topic caravanspiegels op een Amazon

Hans Havenaar schreef : Ik denk dat René Minnebo, die nog hunkert naar ‘zijn’ Coral, hetzelfde bedoelde.


Hans Havenaar, Goes.


Dat hunkeren zal nog wel even blijven, moet eerst mijn vrouw zien te overtuigen en ik wil pas aan een caravan denken als de Opel Admiral klaar is, lijkt me leuk om daar een 74er constructum coral 5 achter te hebben hangen. Maar mogelijk komt ie er al eerder want mijn 245 uit 1982 kan ook makkelijk een caravan trekken en zeker als de 6 cilinder 2,8 liter erin hangt.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
16-08-2018 12:53 #178349 door Niek de Boer
Beantwoord door Niek de Boer in topic caravanspiegels op een Amazon
Ik heb een origineel Volvo accessoire bestaande uit een set van twee verchroomde onder een hoek gebogen stangetjes ,die bij de in de handel zijnde originele Volvo Amazon spiegels tussen de spiegel en het stangetje dat aan die spiegel zit , geschroefd kunnen worden. Ik heb zelfs twee van deze sets . Ze zijn al meer dan 25 jaren in mijn bezit en ik heb ze nog nooit bij een ander gezien.Ik verkoop niet ,maar ze moeten wel na te maken zijn. Het lukt me niet om een foto te plaatsen. Ik kan wel een foto maken met mijn i pad en die dan naar e-mail adres zenden. Misschien kan de ontvanger van de foto deze dan weer op het forum plaatsen.
Vriendelijke groet Niek de Boer.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
16-08-2018 21:11 #178356 door Siang Phoa
Beantwoord door Siang Phoa in topic caravanspiegels op een Amazon
Bijgaand een foto van de spiegel die Niek bedoelt, een origineel Volvo accessoire.



Maar de uitschuifbare spiegels van een Morgan zijn wellicht een toegankelijker alternatief.


The all is a question of mind over matter,
but if you do not mind, it does not matter.
Bijlagen:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
16-08-2018 22:35 #178358 door Niek de Boer
Beantwoord door Niek de Boer in topic caravanspiegels op een Amazon
Ja, Siang , dat zijn ze. Bedankt voor het plaatsen. Groeten Niek.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.