J overdrive

Lees meer
17-01-2024 05:36 #1043786 door Johan Geers
J overdrive is gemaakt door Johan Geers
IK heb nog een J overdrive liggin met korte aandrijfas.De overdrive werkte nog toen ik hem met versnellingsbak onder mij amazone vandaan haalde.De versnellingsbak was versleten en heb ik vervangen voor een M40 bak (ik gebruikte de overdrive maar amper ik woon op de Filippijnen kun je niet hard rijden)Ik moet wel zeggen dat ik SAE50 in de bak had zitten om het slijt geluid een beetje tegen te gaan..Het zuigertje van de pomp was helaas geroest ik het wel met polyester borstel schoongemaak maar ik denk toch dat het aan vervanging toe is.De zuigertjes in de overdive zitten nog gewoon los.Zoals je op de foto's kan zien is er ook een tapeind stuk.Ik hoef er niets voor te hebben maar de verzendkosten plus een symboliesch bedrag is voor mij voldoenede.m.vr.gr.Johan Geers

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • BartJu
  • BartJu's Profielfoto
  • Offline
  • Elite-lid
  • Elite-lid
  • 245DL 1976 B21a AW71
Lees meer
17-01-2024 11:35 #1043790 door BartJu
Beantwoord door BartJu in topic J overdrive
Hallo Johan,
Hoewel ik geen interesse heb in je aanbod (ik rij met een AW71 automaat in de 245), rees er toch een vraag.
Ligt deze overdrive ook in de Filippijnen? Dan moet er vast meer dan een velletje kinderpostzegels op de envelop...

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
17-01-2024 23:36 #1043799 door Johan Geers
Beantwoord door Johan Geers in topic J overdrive
Ja de overdrive ligt in de Filippijnen en de kosten voor verzenden zie phlpost.gov.ph/postal-rates/ moet je delen door 58 heb je het in EURO,s

m.vr.gr.

Johan Geers

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.