Volvo 480 ES (projectauto) uit 1989 weg te geven

• Honoré de Gronckel (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
05-11-2025 12:08 - 11-11-2025 20:23 #1478979 door Honoré de Gronckel (GAST)
Volvo 480 ES (projectauto) uit 1989 weg te geven is gemaakt door Honoré de Gronckel (GAST)
GRATIS, bijzondere Volvo 480 ES uit 1989 van tweede eigenaar (sinds 1991). Nog geen 140.000 km. Kleur: rood. De motor start en draait, maar na 11 jaar stilstand heeft het brandstofinjectiesysteem onderhoud nodig. Inclusief nieuwe keerring voor de linker aandrijfas (moet nog gemonteerd worden). Roestschade: wielkast achter en bodem bij kofferruimte zijn gedeeltelijk doorgeroest (een bekend euvel bij de 480), kan in principe prima hersteld worden.

Ik heb daar echter de tijd en mogelijkheden niet (meer) toe. Mijn doel is sloop te voorkomen en een liefhebber te helpen. Daarom bied ik deze auto van wijlen mijn vrouw gratis aan. De auto staat in mijn woonplaats Keulen (D), is sinds vorig jaar afgemeld en moet dus met een aanhanger opgehaald worden. Bij interesse, om de auto zelf op te knappen dan wel als donorauto, dan graag melden.

Verder heb ik nog extra onderdelen, zoals twee instrumenteneenheden (geel/rode stekkers), twee CEM's, buitenspiegel links en rechts, dak rubbers, rubbers voor de deuren, Rubber voor ruit voordeur, achterruit en waarschijnlijk nog een paar andere kleine onderdelen die ik graag afgeef.
Laatst bewerkt 11-11-2025 20:23 door Honoré de Gronckel (GAST). Reden: update

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC
NCAD