Gezocht: iemand met UK adres die iets voor mij kan bestellen op Ebay

Lees meer
15-08-2019 11:19 #184713 door Gideon Los
Ik wil graag een onderdeel bestellen op ebay.co.uk , maar de verkoper wil alleen verzenden binnen de UK.

En dat is balen, want ik wil het onderdeel erg graag hebben. Is er iemand met een UK- adres en banknummer die mij hierbij kan helpen?

Mocht er iemand zijn reageer op korte termijn want de veiling loopt vandaag af.

Misschien een raar verzoek zo , maar niet geschoten is altijd mis.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
15-08-2019 15:45 #184721 door Lars Rengersen
Er zijn legio services voor.
Bijv: www.forward2me.com/
Of reship.com
Geen eigen ervaringen met bovengenoemde overigens.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Saskia De Vos
  • Saskia De Vos's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
Lees meer
16-08-2019 15:30 #184730 door Saskia De Vos
Hoe groot / draagbaar is dat onderdeel? Ik ga heel binnenkort naar de UK, maar verplaats me te voet (wandelvakantie) en met een rugzak..

...overgestapt op een Honda CB400T! Misschien tot ziens?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
17-08-2019 23:58 #184746 door Gideon Los
Lars: ik weet niet of deze services mij kunnen helpen. De verkoper op ebay.co.uk wou niet naar Nederland versturen. Het ging hier om een dorpeldeel van een p1800. Er zal dus betaald moeten worden vanaf een Uk paypal/banknummer en geleverd worden naar een Uk adres en dat alles via een UK ebay account. Ik zocht iets van een vertrouwd persoon die mij hierin kon helpen.

Saskia: dank voor het meedenken, maar de veiling is al voorbij. Klinkt avontuurlijk met rugzak te voet door Engeland....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
18-08-2019 08:12 - 18-08-2019 08:31 #184748 door Lars Rengersen
Het enige waar eBay op checkt is verzendadres.
Dus je kunt gewoon met je NL eBay account inloggen op .co.uk (.com etc).
Dan in je eBay en Paypal dat buitenlandse adres instellen en valuta ponden (of dollars) activeren als dat niet al standaard zo is.
Dan kun je gewoon een transactie doen. Heb ik in de US al wel vaker gedaan, gaat prima.
Ook op .co.uk kopen gaat prima met een NL account (maar dat heb ik tot nu toe alleen gedaan voor dingen die ook naar NL verzonden werden).

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
18-08-2019 11:10 #184750 door H.M. Platvoet
Hallo Gideon, Om welk dorpeldeel gaat het. ik moet ergens nog een nieuw linker kokerbalk voor een 1800ES hebben liggen.
Groet . Henk Platvoet

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
18-08-2019 13:58 #184758 door Gideon Los

H.M. Platvoet schreef : Hallo Gideon, Om welk dorpeldeel gaat het. ik moet ergens nog een nieuw linker kokerbalk voor een 1800ES hebben liggen.
Groet . Henk Platvoet


Hoi Henk, het gaat om middendorpel en de buitendorpel van een p1800 en dan aan beide kanten. Ik ga er van uit dat mijn binnendorpels nog te redden zijn...(hoop ik)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.