Noorse amazon combi's

Lees meer
28-03-2019 19:14 #182616 door Paul Franse
Noorse amazon combi's is gemaakt door Paul Franse
Voor een mede Volvo enthousiast die inmiddels in het bestuur zit van de Noorse Amazon Club ben ik op zoek naar het volgende: Amazon combi’s die door zijn vader in de jaren tachtig en negentig vanuit Noorwegen naar Nederland zijn verkocht. Hij zou graag de chassisnummers achterhalen voor het historisch overzicht binnen zijn club; ze worden regelmatig benaderd door oud eigenaren die willen weten of de auto nog bestaat. Nog interessanter wordt het als de betreffende van oorsprong Noorse combi uit 1969 is, omdat dit bouwjaar nog zeldzamer is. Bent u dus in het bezit van een voormalig Noorse amazon combi, neem dan contact op met Erik Skifjeld Endre: erik.endre@gmail.com

Life is what you make it!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Joep Keukens (GAST)
  • Joep Keukens (GAST)'s Profielfoto
  • Offline
  • Senior lid
  • Senior lid
Lees meer
16-08-2020 22:56 #189719 door Joep Keukens (GAST)
Beantwoord door Joep Keukens (GAST) in topic Noorse amazon combi's
Denk dat de meeste combi's als meerdere malen van eigenaar zijn gewisseld en de huidige eigenaar geen flauw idee heeft waar zijn import volvo vandaan komt.
Slimmer is om die lijst met chassis nummers te publiceren.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
17-08-2020 16:59 #189733 door Tom Steverink
Beantwoord door Tom Steverink in topic Noorse amazon combi's
Dat denk ik ook ja. Ik weet uit overlevering van vorige eigenaars dat mijn combi oorspronkelijk in Luxemburg is geleverd, (en als het verhaal klopt, aan een voormalige voorzitter van de V44 vereniging).

Maar de noren kunnen toch een verzoek naar de club sturen met vermelding van de chassisnummers die ze zoeken? Als de auto in deze club geregistreerd is, is hij te vinden en is het misschien wel leuk voor de huidige eigenaar om wat extra info te ontvangen.

Ama Combi 1967- 144DL Overdrive 1972- 1800ES 1973- 780 V6 B280E 1986- 244 1988- 940 LPT SE 1997(+MY'2022 XC60 Recharge
BLOG op klassiekevolvo.jouwweb.nl

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.