Pedaalslot / stuurslot / anti-diefstal?

Lees meer
17-04-2017 10:37 #168284 door Remco van Rijt
Pedaalslot / stuurslot / anti-diefstal? is gemaakt door Remco van Rijt
Na lange restauratie kan mijn ama uit 65 bijna de weg op. Nu ben ik echter nog op zoek naar een goed stuurslot of pedaalslot. In t forum staan wel wat oudere tips (bijv het pedal lock van halfords maar die zijn failliet). Heeft iemand nog goede recente ervaring met of tips voor zo'n slot en een idee waar ik hiervoor het beste terecht kan?
Dakjewel alvast!
Remco

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Pieter Singelenberg (GAST)
  • Offline
  • Elite-lid
  • Elite-lid
Lees meer
17-04-2017 11:03 #168287 door Pieter Singelenberg (GAST)
Beantwoord door Pieter Singelenberg (GAST) in topic Pedaalslot / stuurslot / anti-diefstal?
persoonlijk geloof ik niet zo in die accessoires; zou hoogstens ergens een massaschakelaar plaatsen; belangrijkste is dat je de auto goed verzekert tegen taxatiewaarde, en dan niet voor de laagste taxatiewaarde

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
17-04-2017 11:47 #168288 door Gert Vegter
Beantwoord door Gert Vegter in topic Pedaalslot / stuurslot / anti-diefstal?
Nadat mijn MGB in 1980 in Engeland was gestolen en 3 maanden later werd teruggevonden, heb ik direct zo’n “krooklock” gekocht en altijd gebruikt tot ik de auto heb verkocht in 1991. Het zal joyriders afschrikken, maar betekent natuurlijk niet dat het onmogelijk is om je auto toch te stelen.
Het is voor een Amazon, dus de verleiding is groot om je te verwijzen naar Amazon.com , maar dat wordt misschien wat te prijzig. Op eBay staan er een paar en zelf heb ik eventueel ook nog wel zo’n ding liggen ter overname. Stuur maar een PB bij interesse.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Saskia De Vos
  • Saskia De Vos's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
Lees meer
18-04-2017 17:24 #168323 door Saskia De Vos
Beantwoord door Saskia De Vos in topic Pedaalslot / stuurslot / anti-diefstal?
Ik denk dat het weghalen van de rotor meer effectief is. Een stuurslot schrikt visueel mogelijk wel de potentiële gelegenheidsdief af, maar dan zou ik eerder investeren in een model dat het gehele stuur omvat. Dit om te vermijden dat door simpel het stuur door te zagen alsnog het slot kan worden weggehaald..

...overgestapt op een Honda CB400T! Misschien tot ziens?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.