plaatje volvo p210 duett

Lees meer
03-03-2015 09:04 #149113 door Ritsaert Snijder
plaatje volvo p210 duett is gemaakt door Ritsaert Snijder
Ik overweeg om een p210 duett te kopen. Onze combi is met drie kinderen (wel officieel 5 zitplaatsen) te krap aan het worden voor de wat langere ritten. Ik zoek nu alleen een plaatje/ gegevens over de personen-vervoers-mogelijkheden met een p210. Ik heb echt een paar uur zitten googelen....maar ik vind geen duidelijke foto/tekening van de indeling. Ik zie wel foto's en tekeningen waarbij de auto afgeladen is met kinderen...dus ik vermoed dat er mogelijkheden zijn!

groet!
Ritsaert

groet!
Ritsaert


Je moet nooit harder rijden dan je engelbewaarder kan vliegen

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
03-03-2015 09:39 #149115 door Leo Staats
Beantwoord door Leo Staats in topic plaatje volvo p210 duett
Ik rij al jaren Duett en je kan er inderdaad heel veel in vervoeren.
Ik heb even de achterbank opgemeten. Deze is 134 cm breed, en dan gaat er nog een stukje af voor de wielkuipen.
De Duett heeft standaard geen veiligheidsriemen op de achterbank. Maar dat is wel zelf toe te voegen.

Mijn kinderen klaagden altijd dat zij erg heen en weer schoven. De standaard kunststof bekleding is vrij glad.

Naast de Duett hadden wij een 245 met extra opklapbankje achterin. Dat was een stuk veiligerer en altijd een groot succes.

Het beste is om een Duett te bekijken.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
03-03-2015 11:43 #149117 door Ritsaert Snijder
Beantwoord door Ritsaert Snijder in topic plaatje volvo p210 duett
Bedankt,
is er geen versie met 2 voor en dan 2 achterbanken? Ik dacht dat ik dat ooit heb gezien.

groet!
Ritsaert


Je moet nooit harder rijden dan je engelbewaarder kan vliegen

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
03-03-2015 12:14 #149119 door Gert Vegter