Vandalisme en zinloos geweld

Lees meer
02-12-2010 02:09 #98493 door Oscar Corsten
Beantwoord door Oscar Corsten in topic Vandalisme en zinloos geweld
Wat een fantastische reacties van jullie allemaal! Ik wil alvast hartelijk danken voor het warme ontvangst en de manier waarop iedereen reageert! Aangezien ik het op het moment erg druk heb met mijn studie heb ik het project opknappen op een lager pitje gezet aangezien hier voornamelijk heel veel tijd in gaat zitten.

Heel graag zou ik natuurlijk ook op het aanbod van Dennis en Jan ingaan maar op het moment gaat dit zeker niet lukken want heb zojuist een kapotte koppakking geconstateerd. Dus ik denk dat mijn eerste zorg maar naar de motor gaat en het uitdeuken op een volgend station zet. Als jullie de spullen kunnen verkopen zou ik dat eerlijk gezegd niet laten want de kans dat ik ze binnenkort kom ophalen is helaas erg klein.

Ik had er inderdaad ook al aan gedacht om zelf proberen uit te kloppen (het dak) maar wou dit sowieso bewaren tot de zomer aangezien het metaal dan beter te vervormen is natuurlijk. En ach misschien moet ik maar wachten met een dergelijke actie tot ik voldoende geld heb. Het is natuurlijk ook zo dat de deuken in mijn auto zijn/haar verhaal vertellen en misschien heeft dit ook wel zo zijn charme.

De liefde voor mijn "mooie" amazon gaat in ieder geval niet over en ik denk dat de auto moet ontploffen of gestolen moet worden voordat ik er op terug kom. Zolang die nog rijd en rijdend te houden is blijft die in mijn bezit ondanks de 'kleine' tegenslagen.

Ik zal jullie op de hoogte houden van de ontwikkelingen rondom de motor en als het mij lukt jullie misschien ontmoeten op de nieuwjaarsborrel.

Vriendelijke groet,

Oscar Corsten

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Ivo Van Antwerpen
  • Ivo Van Antwerpen's Profielfoto
  • Offline
  • Platinum-lid
  • Platinum-lid
Lees meer
04-03-2011 23:56 #101145 door Ivo Van Antwerpen
Beantwoord door Ivo Van Antwerpen in topic Vandalisme en zinloos geweld
compleet dak met schuifdak op marktplaats: link.marktplaats.nl/422138101

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.