Foutmelding 403 bij inloggen op mobiel
- ADRIAANB234FT
-
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
27-02-2016 10:06 #1105054
door ADRIAANB234FT
Foutmelding 403 bij inloggen op mobiel is gemaakt door ADRIAANB234FT
Goedemorgen, sinds gisteren krijg ik na inloggen op mijn mobiel de foutmelding 403. Vandaag lukt het ook niet. Weet iemand waar dat aan kan liggen?
Adriaan
Adriaan
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Ton Visser (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
27-02-2016 10:40 #1426163
door Ton Visser (GAST)
Beantwoord door Ton Visser (GAST) in topic Goeiemorgen Adriaan,
Goeiemorgen Adriaan,
Jij hebt er op dit moment natuurlijk niet zoveel aan, maar ik heb het probleem niet op mijn Samsung met Chrome als browser.
Mogelijk dus geen probleem van de site, misschien komen er meer reacties.
Prettig weekend,
Jij hebt er op dit moment natuurlijk niet zoveel aan, maar ik heb het probleem niet op mijn Samsung met Chrome als browser.
Mogelijk dus geen probleem van de site, misschien komen er meer reacties.
Prettig weekend,
- Lex Stax
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
27-02-2016 10:40 #1426164
door Lex Stax
Beantwoord door Lex Stax in topic Herkenbaar. Ik heb het ook
Herkenbaar. Ik heb het ook wel eens als ik op mij Apple iPad reageer. Maar vandaag niet. Weet de oorzaak niet.
- ADRIAANB234FT
-
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
27-02-2016 12:27 #1426169
door ADRIAANB234FT
Beantwoord door ADRIAANB234FT in topic Hik
Deze hik duurt al twee dagen. Wacht nog even af. Zijn er meer iPhone gebruikers met dit probleem. Lex, als jij een iPad zonder simkaart hebt, is dat mogelijk geen probleem.
- Adrian Maarleveld
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
27-02-2016 12:41 #1426171
door Adrian Maarleveld
Beantwoord door Adrian Maarleveld in topic Wisseling van iMac of ip nummer
Heb ik ook regelmatig wanneer ik de site vanaf een ander apparaat of locatie gebruik.
Bij wisseling van apparaten ben je niet meer ingelogd.
Eerst even opnieuw inloggen helpt dan.
Bij wisseling van apparaten ben je niet meer ingelogd.
Eerst even opnieuw inloggen helpt dan.
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
27-02-2016 15:19 #1426176
door Mathy van Nisselroy
Beantwoord door Mathy van Nisselroy in topic Inloggen
Hallo Volvisti
Je inloggegevens worden opgeslagen op je eigen computer, telefoon of tablet. Als ik me niet vergis in een cookie. Dus als je via een ander apparaat of een andere computer op site c.q. forum wilt, dan zul je je ook daarop moeten inloggen.
Verder moet je hoe dan ook om de paar weken even opnieuw inloggen, omdat ie dat maar een beperkte tijd automatisch doet. Op een gegeven moment verloopt je cookie. Ben je dan weer ingelogd, dan word je vanaf dat apparaat als het goed is gewoon weer automatisch ingelogd. Maar dat geldt natuurlijk weer per apparaat.
Even een voorbeeld:
Stel je hebt een computer, een tablet en een smartphone en je logt ook nog af en toe op het werk in. En je cookie (met de inloggegevens) is vier weken geldig.
Dan kan het zijn, dat je vandaag op je computer in moet loggen, volgende week op je tablet, over twee weken op je smartphone en op je werk over drie weken. En over vier weken weer op je computer.
Ik heb overigens geen idee hoe lang de cookies geldig zijn, die ons forum c.q. onze site aanmaakt.
groetjes
Mathy
Je inloggegevens worden opgeslagen op je eigen computer, telefoon of tablet. Als ik me niet vergis in een cookie. Dus als je via een ander apparaat of een andere computer op site c.q. forum wilt, dan zul je je ook daarop moeten inloggen.
Verder moet je hoe dan ook om de paar weken even opnieuw inloggen, omdat ie dat maar een beperkte tijd automatisch doet. Op een gegeven moment verloopt je cookie. Ben je dan weer ingelogd, dan word je vanaf dat apparaat als het goed is gewoon weer automatisch ingelogd. Maar dat geldt natuurlijk weer per apparaat.
Even een voorbeeld:
Stel je hebt een computer, een tablet en een smartphone en je logt ook nog af en toe op het werk in. En je cookie (met de inloggegevens) is vier weken geldig.
Dan kan het zijn, dat je vandaag op je computer in moet loggen, volgende week op je tablet, over twee weken op je smartphone en op je werk over drie weken. En over vier weken weer op je computer.
Ik heb overigens geen idee hoe lang de cookies geldig zijn, die ons forum c.q. onze site aanmaakt.
groetjes
Mathy
- ADRIAANB234FT
-
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
27-02-2016 18:06 #1426181
door ADRIAANB234FT
Beantwoord door ADRIAANB234FT in topic cookies
Voor een goed begrip: foutmelding 403 kreeg ik na inloggen. Op die pagina wordt uitgelegd dat er een niet toegankelijke pagina is opgevraagd en een en ander het gevolg is van geen lid zijn. De link op diezelfde pagina naar de webmaster proberen te openen: foutmelding 404. Gooi maar in m'n pet...
Adriaan
Adriaan
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
27-02-2016 23:06 #1426195
door Mathy van Nisselroy
Beantwoord door Mathy van Nisselroy in topic Welke
Hallo Adriaan
Gebeurt het bij een willekeurige pagina of iedere keer bij dezelfde pagina?
groetjes
Mathy
Gebeurt het bij een willekeurige pagina of iedere keer bij dezelfde pagina?
groetjes
Mathy
- ADRIAANB234FT
-
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
28-02-2016 13:33 #1426213
door ADRIAANB234FT
Beantwoord door ADRIAANB234FT in topic Inloggen
Hallo Mathy, direct bij het inloggen. verder kom ik niet. Dacht eerst dat het lag aan het uitschakelen van cookies toelaten. Maar ook na het toelaten van cookies inschakelen zelfde resultaat. Ben bang dat het aan een (gewijzigde) instelling op mijn iPhone ligt. Maar mijn geheugen laat me in de steek welke ( afgezien van cookies) ik recentelijk zou hebben kunnen gewijzigd. Voorlopig maar vanaf de desktop.
Adriaan
Adriaan
- noppen20
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
29-02-2016 09:40 #1426220
door noppen20
Volvo 940 1996 Estate LPG (630.000km)
Volvo 940 1997 Estate LPG (555.000km)
Volvo 940 1996 Sedan LPG (440.000km)
Beantwoord door noppen20 in topic resetten
Reset de geschiedenis van je browser eens. Gooi alle cookies en tijdelijk bestanden van de browser der uit. Wil nog wel eens helpen...
Volvo 940 1996 Estate LPG (630.000km)
Volvo 940 1997 Estate LPG (555.000km)
Volvo 940 1996 Sedan LPG (440.000km)
Moderators: Jerry Stam